Ugl@ ruger... Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Friskmeldte pupper!! Endelig!! Ingen nålefaenskap gravd langt inn i puppen, cystene er der jo, men de er ikke noe bry seg med sånn sett, ingen nye forandringer. Ny sjekk etter eventuelt ammeslutt, legen mente at ammingen er verdt å prøve i hvertfall, men kunne ikke gi noen garantier, det er kuttet endel melkeganger desverre, men kroppen ordner ofte opp selv. Tiden vil vise. Han var fornøyd med arrene ellers, og det er jo jeg også, ser symetrisk og pent ut. Vært gledestårer og enorm lettelse. Nå er det bare å slappe av en times tid før jeg skal på gyn.pol for å sjekke om disse forbanna kynnerene har had uønsket effekt, jeg er forsiktig optimistisk.
amandine Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Så godt! Skal se du blir så mye roligere nå når puppene er klarert at magen også cooler'n! Kynnere er noe drit..
sug lut Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Godt med én bekymring mindre. Krysser fingre for neste runde.
Ugl@ ruger... Skrevet 2. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2014 En festlig bonus var legene spørsmål om dette var første barn, han kikka sjokkert på meg da jeg sa det var nr 4, så kremta han fram at ja, da har du gode gener i så fall. Kan leve ei stund på den jeg. ;-)
*Miss Marple* Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Fine, fine nyhetene! En bekymring mindre, krysser fingrene for at magen også roer seg nå.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Hipp hurra for uglepuppene! Ikke noe osndag morra hey nå!
sug lut Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Hipp hurra for uglepuppene! Ikke noe osndag morra hey nå! Uglepupper var et veldig morsomt ord.
Ugl@ ruger... Skrevet 2. april 2014 Forfatter #11 Skrevet 2. april 2014 Junior er trygg han også, fikk beskjed om å holde meg litt i ro og ta paracet når kynnerene melder seg. Han er ikke blyg av seg heller, så veldig godt tissefanten, legen ( kvinne) sa at det var typisk mannfolk å vise seg fram slik
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. april 2014 #12 Skrevet 2. april 2014 Junior er trygg han også, fikk beskjed om å holde meg litt i ro og ta paracet når kynnerene melder seg. Han er ikke blyg av seg heller, så veldig godt tissefanten, legen ( kvinne) sa at det var typisk mannfolk å vise seg fram slik Åjada, det og det å leke med sakene sine. Min gjorde det på ul i uke 14, og da sa legen som var spesialist i fosterdiagnostikk at det med 90% sikkerhet var en gutt, når de holdt på slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå