Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 http://www.seher.no/royal/se-mette-marits-nye-designkupp-70437 Styggeste kjolen noensinne. Ser ut som hun har på seg smekke. Og bruke 14 000 kr på en kjole? Skulle skammet seg.. Burde gått foran med et godt eksempel og kjøpt rimelige klær fra fretex. Anonymous poster hash: 9460e...0e3
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Uffda. Cloe du liksom. Lignet mest på noe min mor kunne ha funnet på å sydd til meg på 80- tallet. Som ikke var mitt beste tiår....:/ Anonymous poster hash: 9588d...132
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Ojsann... Den var lei Anonymous poster hash: d8fdb...fb6
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Mangler bare en skikkelig bleierompe og kanskje en smokk Anonymous poster hash: a0621...e33
Cat.68 Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Jeg fatter ikke at dere ikke skjønner at hun ikke kjøper disse klærne for egne penger. Hun får jo designerklær kastet etter seg da designerne sloss om å få henne til å fronte akkurat deres klær. Slapp av folkens skattepengene deres går ikke til å dekke garderoben hennes.....
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #6 Skrevet 2. april 2014 Jeg fatter ikke at dere ikke skjønner at hun ikke kjøper disse klærne for egne penger. Hun får jo designerklær kastet etter seg da designerne sloss om å få henne til å fronte akkurat deres klær. Slapp av folkens skattepengene deres går ikke til å dekke garderoben hennes..... Kan du linke til uttalelsene hennes om at hun har fått denne kjolen gratis? Anonymous poster hash: 9460e...0e3
Cat.68 Skrevet 2. april 2014 #7 Skrevet 2. april 2014 Nei det kan jeg ikke, men har man litt kjennskap til motebransjen så vet man hvordan det fungerer. De kongelige har selvsagt et eget budsjett for kleshandel, men størsteparten av designeklærne er nok sponset av designerne selve. Det er jo suveren pr for klærne deres at kongelige og kjendiser bruker akkurat deres design.
Von Hertelhofen Skrevet 2. april 2014 #8 Skrevet 2. april 2014 Skulle bare mangle at ikke våre kongelige skal gå i ordentlige klær, de representerer faktisk Norge. Og spesielt Mette Marit er jo en rollemodell, kongehuset er blitt mer personlig og interessant etter at hun kom. Kjolen var fin den. Eneste jeg ikke syns noe om er MM bruk av pels
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #9 Skrevet 2. april 2014 Akkurat den reportasjen er jo den beste reklamen i verden for et klesmerke, og å gi den kjolen til kronprinsessen (den faktiske kostnaden ved å lage den er IKKE 14.000 kr) er mye billigere enn å betale for en helsides reklame selv. Det er jo akkurat sånn hele bransjen fungerer, det er jo derfor fotballfruen får alle de gratis treningsklærne o.l. også, hun viser dem frem til titusenvis av jenter midt i målgruppen uten at leverandøren har større kostnad ved det enn å gi henne plagget og betale litt for at hun skriver at det er et sponset plagg. Ingen av de kongelige betaler stort for klærne sine altså. Selvfølgelig betaler de litt innimellom for å få sydd en gallakjole e.l. men de betaler ikke det samme som du måtte gjort for å få sydd den samme kjolen. Anonymous poster hash: 852f0...a5a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå