Gå til innhold

Ta med badebleier eller ikke?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår er 3.5 år og vi reiser til varmere strøk snart. Vi har sluttet med bleie men sliter med å få henne på toaletten innimellom nå. Har prøvd belønning osv. Hun vil jo ikke gå m bleie i d hele tatt. Det er helt greit d, men hun går f eks på do om morgenen og d kan gå mange timer før neste gang. Jeg spør etter et par timer om vi ikke skal gå på do. Nei må ikke får jeg til svar. Da hender d jo at d plutselig bare kommer i store mengder som igår på teppet.

Når vi nå skal bade og kose oss i solen, ville dere tatt m badebleier da? Eller ser d dumt ut. Kan jo ikke tisse i bassenget !

Hun er tørr på natten og ingen uhell i bhg. Der går hun på do når hun får beskjed. Men ikke hjemme.

Hva gjør vi?

 

Anonymous poster hash: c5b1d...359

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Badebleier samlar ikkje opp tiss, kun bæsj. Urin går diverre rett i bassenget :(

 

Toåringen min tissar i do kanskje 3-6 gongar i veka, einaste som er bankers er at ho tissar før dusjing i svømmehallen. Ho veit at det er ein regel.

Skrevet

Bæsj har vi ikke problem med heldigvis :)

Da får d bare være da, satse på at d ikke blir tissing i bassenget! Da er d vel flere som tisser der og av de minste barna!

 

Anonymous poster hash: c5b1d...359

Skrevet

Bæsj har vi ikke problem med heldigvis :)

Da får d bare være da, satse på at d ikke blir tissing i bassenget! Da er d vel flere som tisser der og av de minste barna!

 

Anonymous poster hash: c5b1d...359

For ikkje å snakke om damer i alderen 50+.
Skrevet

Badebleier holder ho uansett ikke tisset inne, bare avføring. Så om det kun er tiss som er problemet, så ser jeg ikke helt poenget. Om også bæsj er et problem, så kan det være en ide og kjøpe badebleietruser ala swimpy o.l.

Skrevet

Tisset går jo i bassenget uansett så hvis hun ikke har problemer med at hun bæsjer seg ut så trenger hun i teorien ikke badebleie. 

Det finnes badebleier som ser ut som truser. De som kan vaskes i maskin :)



Anonymous poster hash: 7ce07...839
Skrevet

Jenta vår er 3.5 år og vi reiser til varmere strøk snart. Vi har sluttet med bleie men sliter med å få henne på toaletten innimellom nå. Har prøvd belønning osv. Hun vil jo ikke gå m bleie i d hele tatt. Det er helt greit d, men hun går f eks på do om morgenen og d kan gå mange timer før neste gang. Jeg spør etter et par timer om vi ikke skal gå på do. Nei må ikke får jeg til svar. Da hender d jo at d plutselig bare kommer i store mengder som igår på teppet.

Når vi nå skal bade og kose oss i solen, ville dere tatt m badebleier da? Eller ser d dumt ut. Kan jo ikke tisse i bassenget !

Hun er tørr på natten og ingen uhell i bhg. Der går hun på do når hun får beskjed. Men ikke hjemme.

Hva gjør vi?

 

Anonymous poster hash: c5b1d...359

"Nå skal vi gå på do før du får lov til å gå i bassenget"??? Gjerne led med eksempel og gå på do selv.

 

ikke still spørsmål du ikke vil hun skal svare nei til.

Skrevet

Sikkert greit å ha badebleie på.

Noen hoteller krever at barna har de på, men det er ikke alle som gjør det.

Om dere skal til Spania så kan jeg tipse om at bleier er svinedyrt. Både vanlige og badebleier.

Skrevet

Sikkert greit å ha badebleie på.

Noen hoteller krever at barna har de på, men det er ikke alle som gjør det.

Om dere skal til Spania så kan jeg tipse om at bleier er svinedyrt. Både vanlige og badebleier.

Det er vel ingen som krever at barn over 3 år bruker bleier ?

 

Anonymous poster hash: 634f1...e63

Skrevet

Har faktisk vært på hoteller der de minste barna må ha badebleie i bassenget.

Jeg jobbet på ett der vi gav ut to badebleier til småbarnsforeldre ved innsjekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...