Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Vi er invitert i bryllup og jeg har veldig lyst å dra.. Spurte samboer om vi alle skal dra, men han hadde ikke så særlig lyst og sa at han kan bli hjemme med ungene. Bryllupet er i en annen kommune så jeg må sikkert overnatte. Har mange venninner der som jeg ikke har sett på flere år og ei av de sa at jeg må overnatte en natt når jeg først kommer så vi kan nyte et glass vin og sjabbe litt, hun sa også at jeg kunne godt sove hos henne. Har ikke vært alene på tur på godt over 2 år og jeg begynte plutselig å bli litt i tvil. Frøkna er 7 mnder og har aldri vært lenger borte fra meg enn par timer.. Mange spm som surrer i hodet, kommer det til å gå bra?, blir hun å skrike hele natta?, osv.. Må enda si at hun er VELDIG mammadalt! Ja, jeg vet jeg er hønemor.. Hvor gammel var ungen din første gang du var borte en hel dag?? Anonymous poster hash: 6bbc2...a8a
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Dra! Pappaen klarer dette- ingen problem! Anonymous poster hash: cfa94...ccd
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Goooooooooo tur :-)KOS DEG Anonymous poster hash: 50d3f...31a
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 God tur :)Her var de rund 3 mnd første gang jeg var borte over natten.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Okei, skal bite tennan sammen og unne meg denne turen! Anonymous poster hash: 6bbc2...a8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå