Gå til innhold

Feriepenger av dagpenger...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står på NAV side sider, at man får feriepengene av dagpenger utbetalt i månedskifte januar/februar, dersom man har hatt dagpenger 8 uker eller mer i løpet av fjorårets kalenderår.

Jeg synes det er så forbanna SURT, at jeg ikke fikk igjen mer på skatten, nettopp fordi jeg ikke får feriepenger...

Hadde foreldrepenger fra Okt12-sept13, men feriepenger for de 12 ukene fikk jeg jo i juni 13..

Pga en FITTE av en tidl arbeidsgiver,s om egentlig skylder meg 100.000 ca, fikk jeg ikke dagpenger fra dag 1, og måtte vente på dagpengene.
Tror de begynte i Nov..  Jeg fikk ikke noe ferietillegg av NAV i januar/februar i år.. Vil jeg få feriepenger til sommeren av dagpenger? (som jeg enda går på, er i jobb, men er praksisplass intil videre) Eller må jeg vente til jan/feb neste år igjen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm vet ikke. Men feriepenger fra NAV er vel ikke allverdens vel?

Anonymous poster hash: cfee0...a6f
Skrevet

Det er 9,5 % av brutto inntekt...

Fra foreldrepenger er det kun for de første 12 ukene, mens dagpenger får du fra alt etter 8 uker tror jeg. I alle fall silk jeg har forstått det.

Skrevet

Fra foreldrepenger er det kun for de første 12 ukene, mens dagpenger får du fra alt etter 8 uker tror jeg. I alle fall silk jeg har forstått det.

Feriepenger for 2014 får du i Jan/febr 2015. Får desverre ingen feriepenger til sommeren om du bare har dagpenger.

Du har ikke feriepenger tilgode fra jobb i 2013?

Anonymous poster hash: fe211...ed9

Skrevet

Feriepenger for 2014 får du i Jan/febr 2015. Får desverre ingen feriepenger til sommeren om du bare har dagpenger.

Du har ikke feriepenger tilgode fra jobb i 2013?

Anonymous poster hash: fe211...ed9

Nei har jeg fått.. =/

Skrevet

Men så blir vell ikke dagpengene stoppet heller. Dem får du jo jevnt og trutt. Du skulle jo uansett ikke hatt både dagpenger og feriepenger for den samme perioden.

Anonymous poster hash: 9dfd4...5a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...