Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Ei venninne har nettopp fått barn igjen. Nå har hun fire barn av samme kjønn. Hva i all verden kjøper man i gave da? De har jo allerede huset fullt av babyklær, leker og utstyr. Noen som har tips til noe som kanskje er litt originalt som de kanskje setter pris på? Synes jo jeg må kjøpe noe til babyen, ikke bare til mammaen. Anonymous poster hash: 95d26...ff8
☆☆☆ Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Eit fint smykke ho kan bruke både som barn og voksen.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Jeg er veldig fan av pedagogiske leker, slike du finner på f.eks. Sprell.no. Anonymous poster hash: 96afa...19c
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Noe med navnet på. Et plagg, babypledd smykke o.l. Ellers så hadde jeg ikke tenkt så mye på at babyen har søsken. Er alltid fint å få noe personlig. Min baby har også eldre søsken, men kjøper alikevel noe nytt som bare er hans og som han slipper å arve. Anonymous poster hash: 40343...7be
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Vi fikk ullskinn av en grantante til begge ungene. Av en nabo fikk vi ett ullpledd i barnestr til begge ungene. Nå som ungene er større og teppe er litt lite til de, har dukkene fått det eller de har det i senga si så pus kan ligge på. Teppene får jeg ikke lov å legge vekk. Jeg har gitt tegnemappe til flere av mine venner som har fått unger. Det har de satt pris på. Mappeder det er plass til å legge tegninger for hvert år fremover i ti år. Praktisk for med unger så kommer det masse tegninger med hjem fra barnehage og skole.greitå kunne samle det på ettsted, og koselig for ettertiden å ha spart på endel av disse. http://www.toispann.no/products/nyhet-tegnearkiv-skogens-dyr-bl. Slik feks. Jeg har fått tak i noen som ser ut som en stresskoffert, de syns jeg var finest. Samme produsent tror jeg, siden tegningene lignr veldig. Smykker fikk jeg litt sv til ungene, de har jeg spart på og nå har de begynt å bruke de mer. Kjeder ville de nemlig ikke ha på seg når de var mindre. De ble revet rett av. Anonymous poster hash: 664ad...1c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå