Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #1 Skrevet 2. april 2014 Er i mitt siste år som lærling i kontorfag, skal ta fagbrev til sommern. Sitter nå og skal forsøke finne jobb, og ser det er ei ledig stilling som undervisningsinspektør ved min lokale videregående skole. Jeg har jo bare denne videregående utdannelsen med fagbrev i kontorfag som resultat, men jeg har hatt god opplæring i min bedrift. Her er jeg AMU-leder, har hatt ansvar for budsjettet samt andre økonomiske oppgaver, drevet med saksbehandling samt mye mye mer. Det er en stor og seriøs bedrift med kontorer over hele landet. Det er ikke stilt noe krav til utdannelse i stillingsutlysningen, og når jeg leser hva undervisningsinspektører gjør, tenker jeg "dette kan jeg klare"! Er jeg for ambisiøs? (Kan jo nevnes at jeg er godt voksen og ansvarlig) Anonymous poster hash: e086e...0aa
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 Tror dessverre ikke du får den jobben. Undervisningsinspektører i videregående har jo valigvis universitetsutdannelse. Men jeg syns du skal søke uansett! Hva er galt med ambisjoner? Sikt høyt, du! Anonymous poster hash: 177e9...965
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Nei er det jeg og tenker :/ Men skitt au, jeg slenger inn en søknad likevel, det skader jo ikke å prøve! Anonymous poster hash: e086e...0aa
Ulvemamma Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Søk! Arbeidserfaring kan kompensere for manglende utdanning. Og slike tanker som dette er en av grunnene til at mannfolka stiger så mye fortere i gradene enn oss! De tenker "hva pokker, dette kan jeg også klare" og så søker de, mens vi damene alltid skal tvile på om vi er gode nok, eller kvalifiserte nok. Så jeg synes du skal søk, og gå på intervjuet med masse selvtillit, om du kommer dit. Jeg heier på dag!
Gjest Sekretøsa Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Du får ikke verre svar enn nei, og du har jo ingenting å tape på å søke! Søk søk søk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå