Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #26 Skrevet 2. april 2014 På sykehuset begge gangene Med første hadde jeg to hinner så når første hadde gått å de skulle sette på sån liten dings i hode på babyen får å følge med på puls å slikt fant de en til, så de tok den får å komme inn. Nr to kom ut med fostersekken hel så de tok hull på den i det han kom ut. Anonymous poster hash: c72ff...2c0
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #27 Skrevet 2. april 2014 Mitt gikk på sykehuset, rett før jeg fødte, men min søster opplevde at vannet gikk mens hun var på kino. Riene kom ikke med en gang, og hun turte ikke å gå midt i filmen, så hun satt til den var ferdig, så kjørte de rett på sykehuset etterpå (5 minutter vekke) Anonymous poster hash: abfd1...acc
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #28 Skrevet 2. april 2014 På Oslo Nye Teater, 1. rad på balkong idet vi klapper for stykket som akkurat er ferdig. 19 dager før termin og hadde ikke hatt noen tegn på at noe var på vei ennå. Full action for hele familien, uti Rosenkrantzgate for å kapre taxi til sykehuset! Med andremann gikk vannet under fødsel dagen etter termin, ikke fullt så orginalt! Anonymous poster hash: b0582...7b8
LanzaroteJenta Skrevet 2. april 2014 #29 Skrevet 2. april 2014 På sykehuset begge gangene. Siste gangen tok jordmor det.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #31 Skrevet 2. april 2014 Jeg var på bussen, og skulle hjem etter å handlet de siste tingene vi trengte. Dagen etter hadde vi en liten med oss hjem. Anonymous poster hash: d037a...98b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #32 Skrevet 2. april 2014 Kk de 2 første gangene. Siste gang akkurat da jeg hadde lagt meg for kvelden. Kom litt og litt utover natten. Da viste jeg at det bare var å vente på riene. Hadde gruet meg til 3 fødsel så hadde vært bedre om riene kom først den gangen også ;-) Anonymous poster hash: a9828...3c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå