Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Og hvem får dere av? Jeg får ikke så mange, men ser at det ofte er de samme som går igjen Anonymous poster hash: a9b5d...187
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Får ca alltid når jeg signerer med nick, og stort sett når jeg signerer som anonym (utenom denne, kanskje? ) Har sett at JallowB (unnskyld hvis det ikke skrives sånn) oftest liker innleggene/svarene mine, i tillegg til flere som jeg ikke husker i farten Anonymous poster hash: 95f72...06e
sug lut Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Gjenganger-likes er ofte en god indikasjon på hvem det hadde vært fint å treffe irl.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Jeg ser også at de samme går igjen hos meg. Synes det er litt koselig, samtidig som jeg synes at jeg er litt stusselig som synes at det er koselig, hehe De som har trykket liker på meg legger jeg litt ekstra merke til når de skriver innlegg. Ofte er jeg enige med dem, men noen ganger tenker jeg "hallooo, hvordan kan du skrive noe sånt du som ellers er så fornuftig?!" Anonymous poster hash: 33095...b8a
☆☆☆ Skrevet 2. april 2014 #5 Skrevet 2. april 2014 Om eg er av dei første som kommenterar ein tråd får eg fleire enn om eg svarar på side tre (og fleire andre har sagt det samme før). Naturlig nok. Og det er ofte dei samme som går att. Og eg likar ofte deira innlegg. Ikkje fordi vi leikar klubb, men fordi vi meinar det samme om mangt (og er rykande uenig om andre ting innimellom).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå