Gå til innhold

Hva synes dere om fotballfrue på Else?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 921c8...3de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så det ikke. Hva syns DU da? :o

Anonymous poster hash: e4d86...9de

Skrevet

Litt pinlig.

Anonymous poster hash: d0e76...45e

Skrevet

Hun virket veldig snill og søt. Har aldri fulgt bloggen hennes eller noe, så hadde ingen meninger på forhånd.

Hyggelig dame! 

Skrevet

Jeg skulle så ønske hun hadde svart på spørsmålet: hva gjør du om du skal være litt gæærn: Da spiser jeg karbohydrater. Bare sånn for å vise en litt humoristisk side av seg selv.

Anonymous poster hash: 9d27e...d37

Skrevet

Dama er bare so last year, og utrolig kjedelig.

Anonymous poster hash: a8308...185
Skrevet

Veldig bra, heia fotballfrue, synes hun virker både søt og hyggelig!

(bare håper at hun ikke får sjokk hvis baby plutselig ikke sover etter skjema lenger, hvis det plutselig kommer litt nattevåk og alle time schedulene til egentid og trening ryker....) 

Anonymous poster hash: a9630...023
Skrevet

Så gammal ut.

Anonymous poster hash: 1d4c6...46f
Skrevet

Ho virker herlig. Men synes ho er litt for opptatt av å fremstå som perfekt. Ingen er ekstremt lykkelig hele tiden.

Skrevet

Faktisk flink til å synge, det hadde jeg aldri trodd. Ikke enkelt å stå slik å synge karaoke i studio. Hun så eldre ut enn hun er.

Anonymous poster hash: 77f93...9ec

Anonymous poster hash: 77f93...9ec

Skrevet

Er enig i at hun så mye eldre ut på TV enn på bildene (som selvfølgelig,plukket ut etter hvilket som ser best ut). Jeg måtte sjekke hvor gammel hun er, og hun er 28?! Trodde hun var 35! 

Anonymous poster hash: 6691e...4a8
Skrevet

Jeg synes hun ser så annerledes ut på tv, enn på bloggen. Hun ser gammel ut og hadde uheldig sminke og det er noe rart med munnen. Nei, ikke pen på tv!

Anonymous poster hash: 921c8...3de

Skrevet

Vanskelig å photoshope seg perfekt på tv;)

Anonymous poster hash: 270bb...1c8

Skrevet

Syns fortsatt hun er en herlig jente!

Men jeg regerte litt på at hun sa at hun ikke forstod at undertøysbilder rett etter fødselen ville skape reaksjoner, hehe. Det var nok en fin liten løgn.

Skrevet

1. At hun er hat objekt nr. 1 for alle sinte feminister som Suzanne Aabel ;)

2. At hun er kjempe smart og pen!

Anonymous poster hash: 933ff...fb2
Skrevet

Jeg synes jeg så den dagen jeg sendte undertøysbilder i sexy positur til min mor... Men hey

Skrevet

Jantelov og jenter. Slår aldri feil i dette landet!

Anonymous poster hash: 35104...980

Skrevet

Synes hun er flott og veldig flink. Herlighet for en energi og evne til planlegging. Skulle gjerne hatt noe av den energien. Forbilde som fremmer trening og prioriteringen av trening. Trener selv 4 ganger i uken, og det er deilig med fler som setter det like høyt som andre behov, og tør å si det høyt. Selvfølgelig er det meste skrevet gjennom litt rosa briller, men det er jo jobben hennes, og folk flest klarer vel og skille på blogg og virkelighet.

Men jeg så henne ikke på Else, svarer likevel ;)

Anonymous poster hash: c6229...c93

Skrevet

Ble litt skremt da hun fortalte at undertøysbildet var tatt for å VISE sin mor......................som var på besøk......Hvorfor ikke få mor til å komme inn på badet å SE selv??

Og så var det MOR som sa hun måtte legge ut bildet forde hun var så flott...................

Hadde min mor ønsket at jeg skulle legge ut bilde av meg selv i undertøyet på en blogg som 100 000 er innom å titter på hver dag, da hadde jeg blitt skremt.....av mamma.

Pg, btw, JEG har også en fin kropp. Men jeg har ikke behov for å vise den til folk forde.

Tror FF har et enormt bekreftelsesbehov.

Hun har lav selvfølelse, og selvtilitt.

Anonymous poster hash: 7d43a...90b
Skrevet

Hun ser mye eldre ut enn sin faktiske alder, men det er sikkert på grunn av all sminken og det magre ansiktet. Jeg var forferdelig tynn for et par år siden, da var jeg på størrelse med fotballfrua, og jeg så veldig mye eldre ut. La på meg 4-5 kilo i både fett og muskler, og ser veldig mye bedre ut nå :)

Anonymous poster hash: 00c1d...c93
Skrevet

Hun virket litt nervøs og forknytt. Det ble ekstra tydelig når hun satt ved siden av de to andre TV-vante gjestene.

Men hun virker veldig koselig :) det har jeg alltid syntes. 

Anonymous poster hash: 18da6...31d
Skrevet

Jeg synes hun gjorde en flott figur- Hun er veldig vakker og virker da svært så oppegående :D

Anonymous poster hash: fe6ec...797

Skrevet

når går reprisen?

Anonymous poster hash: 47d25...8e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...