Gå til innhold

ble avslørt på selvangivelsen, sur mann

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. I dag kom selvangivelse og dermed all fakta på bordet.jeg har 1 kredittkort som er brukt 19000 på som mannen min trodde sto i null. Har med andre ord ikke vært helt ærlig. Vi har romslig økonomi og fikk hele 89000 tilbake på skatten. Men mannen er sur, skulle tro at både hus og heim sto i fare. Dustemann... Er det flere som er blitt avslørt eller avslørt mannen på selvangivelsen?

Anonymous poster hash: cb32c...827

Videoannonse
Annonse
Gjest Løvemusene
Skrevet

Romslig økonomi? Hvorfor bruker du kredittkort da.... 😏Just asking..

Og svar på spørsmålet.. Nei 😊

Skrevet (endret)

Det er klart han er sur, du er jo ikke til å stole på. Nå vet han ikke hvor langt du kan gå bak ryggen hans Det beste er vel å legge seg langflat og be om unnskyldning, og love at det aldri skal skje lignende igjen.

Endret av Synnøve Solbakkjen
Gjest gangstersquad
Skrevet (endret)

Skjønner mannen din godt jeg. Jeg ville logget av her og tatt en prat med ham. Så kan du jo trøste ham med at skattepengene kan brukes til å betale ned kredittkortgjelda :) Men hvorfor ta opp kredittkortgjeld når man har god økonomi? Mye vil ha mer?

Endret av gangstersquad
Skrevet

Enda godt ikke min mann ser på min selvangivelse. Her ser jeg på, og sender inn begge ;)

Anonymous poster hash: ba0b8...845

Skrevet

Hadde blitt både skuffet, lei og fly forbanna om mannen hadde tatt opp forbruks-/ kredittkortlån bak min rygg!! Hadde nok slitt med tilliten i lang tid fremover... Forstår mannen din godt!

Skrevet

Har lagt med skinnflat og beklaget. Pengene bli brukt da jeg gikk i 2 mnd å ventet på sykepenger som nav skulle betale etter jeg ble sykemeldt etter jeg var under cellegiftbehandling. Han er mest skuffet over at jeg ikke kom å fikk penger fraa han istedenfor for å bruke kreditt på mat og barnehage.men jeg er sta og vil klare meg selv ;-) Saldo på kortet nå er nedbetalt med 8 Tusen eller nyttår og er bare 11000 igjen

Hi

Skrevet

Hadde en kvinne skrevet det samme spørsmålet om mannen sin her inne hadde svarer vært det samme.

Synes bruk av kredittkort er tillitsbrudd.

Og du er sta og vil klare deg selv sier du? Dere er gift og har barn og du vil klare deg selv? Forstår ikke argumentet. Dere er en familie og står sammen. Klare seg selv høres særdeles merkelig ut.

Mannen din har rett til å bli sur på deg.

Anonymous poster hash: 8f738...713

Skrevet

Her må du bare forstå at han ble sur, med god grunn spør du meg. Argumentene dine over holder ikke når man er i et ekteskap.

Dette er økonomisk utroskap og det ville mange hatt problemer med å tilgi så lett.

Håper du har fått deg en litt smekk på hendene her og forstår hva du har gjort.

Anonymous poster hash: b4782...766
Skrevet

Jeg skjønner han godt, jeg.

Har man felles økonomi, vil jo det at en av partene tar opp kredittgjeld påvirke også den andres økonomi.

Mannen min har noe kredittgjeld som skal nedbetales i løpet av de neste mnd - men dette vet jeg om, og har "vært med på".

Skrevet

Har dere felles økonomi eller seperat?

Dersom han tjener mer og du må "spørre om penger til mat og barnehage" så synes jeg ikke han har noe å være sur for. Dersom han ser på sine penger som sine, må jo du også se på dine penger som dine og gjøre valg utfra det.

Skrevet

Hei. Vi har felles økonomi, og jeg trenger virkelig ikke spørre ettet penger til mao og barnehage. Burde selfølgelig bare bedt han betale de regningene inn til jeg fikk sykepenger. Brukte ikke hodet nei. Den kjære mannen mitt var nok bare skuffet at jeg hadde brukt av kreditten.han hadde lagd deilig middag til meg når jeg kom fra jobb, så skuffelsen var åpenbart blitt noe mindre :) i tillegg betalte mannen resten av gjelden idag mot at jeg klippet kortet. Skal aldri gjøre noe så teit flere ganger. Sov godt

Skrevet

Til spørsmålet: ja, jeg ble avslørt av selvangivelsen. Jeg sparer i smug og det var 30.000 mer på sparekontoen enn han trodde. Han ble ikke sur men overrasket, i mange år var det jeg der pengene brant i lomma.

Anonymous poster hash: fbbb4...9ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...