Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Er gravid og har fra testen var positiv for 6 uker siden hatt fullstendig panikk, hormonene er helt i ulage og jeg vet rett og slett ikke om jeg takler et svangerskap eller en baby pga dette.. Er så redd det ikke går over, hadde det jo ikke sånn med første barnet for 7 år siden, da var alt rosenrødt og jeg var i lykkerus fra dag 1. Nå blir jeg dårlig bare tanken på baby og kaster opp bare jeg ser en barnevogn på butikken. Dette er vel ikke normalt? Moen som har hatt det likt og hvor det har blitt bedre etterhvert og forsvunnet før eller etter at babyn er født. Redd jeg skal angre for at jeg får dette barnet når jeg sitter der med det i armene😨 snakk om syke tillstander i hode mitt😨 Anonymous poster hash: 2afa5...dbd
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #2 Skrevet 2. april 2014 ingen som vet? Anonymous poster hash: 2afa5...dbd
Fandens Oldemor Skrevet 2. april 2014 #3 Skrevet 2. april 2014 Litt panikk innimellom er vel noe alle kan kjenne på, det er jo tross alt en stor greie. Synes likevel ikke det skal styre livet ditt, dette skal jo helst være en hyggelig tid. Har du ikke en jordmor du kan booke time hos og snakke med? Hun har sikkert erfaring til å kunne hjelpe deg! Trasig at det skal være sånn.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #4 Skrevet 2. april 2014 Helt normalt vet jeg ikke Men ganske normalt. Hadde veldig angst selv... Anonymous poster hash: f1251...a4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå