Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg vet om to kvinner som har ammet frem til sønnene var fem år. I begge tilfellene opplever jeg at disse kvinnene har følelsesmessige problemer i utgangspunktet. Og begge har vært svært overbeskyttende ovenfor barna. Så min påstand er at kvinner som ammer lenger en halvannet år dekker sine egne behov men overfører dette til barna. Anonymous poster hash: e39e2...0bb
Hjertefru Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Det var jo et imponerende stykke "svigerinne-forskning"
Elskerhøsten2014 Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 er litt vel lenge til 5 år ja,men er jo abefalt og amme til barnet er 2år
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 n=2 gir ikke grunnlag for noen påstand. Det er i tillegg fullstendig sprøyt! Jeg vil tro at kvinner som ammer lenge er en langt mer heterogen gruppe, så en enkelt forklaring tror jeg ingenting på! Anonymous poster hash: cb395...9b8
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Good for you...Noen ville vel si at "utvalget" ditt ville være litt lite representativt for en slik påstand? Hmmm... Anonymous poster hash: b2890...4f1
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Litt tynt grunnlag, kanskje…? Ville nok ikke holdt i forskningsverdenen, hihi. Men enig i at det er spesielt. Jeg har noen klare minner fra 2-årsalderen, og har alltid tenkt at jeg vil slutte før ungene er gamle nok til å faktiske huske at de lå på puppen. Kjenner jeg syns det er greit at jeg ikke har slike minner fra min egen mor, selv om amming jo er naturlig og fint. (Jeg syntes det var superkoselig å amme mine egne barn.) Anonymous poster hash: 88c65...627
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Mødrer? Anonymous poster hash: e06c5...c4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå