Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg har vært ute og reist, forventet tr på søndag og skulle derfor ikke begynne med pergo før torsdag.. Men den kom på fredag i stede og jeg skulle begynt i dag.. Men nå kom jeg akkurat hjem og ingen apotek er åpne nå.. Kjøpe i morgen og begynne en dag forseint? Anonymous poster hash: bc67c...a55
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Vent heller til neste syklus, etter fem dager er i seinaste laget. Anonymous poster hash: 6955b...48c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Men om jeg får tatt dem tidlig i morgen tidlig er det jo ikke snakk om mange timene.. For kan jo ta dem kveld cd 5 uten problem.. Anonymous poster hash: bc67c...a55
Våryr ✿ Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Man får fjerne el senere enn vanlig med pergo. Så ikke slutt med kos for tidlig Noen starter på dag 4 også. Jeg hadde nok ikke klart å vente til neste pp Lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Da prøver jeg meg på cd 6 Så håper jeg der går bra! Anonymous poster hash: bc67c...a55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå