Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #26 Skrevet 2. april 2014 I wanna dance with somebody - Whitney Houston Say Goodbye - La Cream Boom Shack-A-Lak - Apache Indian Bailando - Paradisio Somebody Dance With Me - DJ Bobo Jump - Van Halen Livin' On A Prayer - Bon Jovi U Can't Touch This - MC Hammer Wake Me Up (Before You Go Go) - Wham! I'm So Excited - The Pointer Sisters Mr. Vain - Culture Beat The Final Countdown - Europe Footloose - Kenny Logins Mirror Mirror - Solid Base Mysterious Girl - Peter André Try Me Out - Corona It's My Life - Dr. Alban Scatman - Scatman John Walk This Way - Run DMC Conga - Gloria Estefan Dette er et lite utdrag av sanger og artister/band som jeg ikke nevner høyt at jeg liker mange gode 90's memories her! Anonymous poster hash: eb425...ea6
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #28 Skrevet 2. april 2014 Hit me baby one more time! Haha, jeg er faktisk 33... Anonymous poster hash: 7c6e6...ba0
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #29 Skrevet 2. april 2014 Love hurts Nazareth Da er det alene tid Anonymous poster hash: 82dc6...8af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå