Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 her er en artikkel fra stavanger aftenblad med navn som er i ferd med å "dø ut" kanskje dere finner noen dere liker http://www.aftenbladet.no/familie-og-oppvekst/Disse-navnene-har-en-snittalder-pa-oppunder-80-ar-3389164.html#.UzsFOlcsHDU Anonymous poster hash: bf285...f5c
Tyra79 Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Godt jeg leste denne artikkelen!! Tenk at jeg har gått rundt hele livet og trodd at Benny var et guttenavn;)! Ellers kjente jeg igjen en del navn fra oldeforeldre, og generasjoner før de!
Light of my life Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Palmer Fantastisk! Hadde jeg hatt en gutt i magen skulle han hett Palmer.
Musemorbr / Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Jeg har hilst på ei Benny. Kult navn på ei kul dame. Bergliot og Arnold er flotte navn som jeg godt synes kan brukes i dag.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Palmer Fantastisk! Hadde jeg hatt en gutt i magen skulle han hett Palmer. Jeg kjenner 2 stk som heter Palmer. Helt normalt navn for min del. Anonymous poster hash: 94dd8...cba
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Kjenner det bobler i meg her. Hva er galt med Ola og Kari? Flotte seg her og der om dere absolutt må skjemme dere ut velg et urnorsk navn Fikk beskjed av helsesøster at vi var så typisk en av de som måtte velge unorske navn. Tragisk Anonymous poster hash: 3d641...46a
Light of my life Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Kjenner det bobler i meg her. Hva er galt med Ola og Kari? Flotte seg her og der om dere absolutt må skjemme dere ut velg et urnorsk navn Fikk beskjed av helsesøster at vi var så typisk en av de som måtte velge unorske navn. Tragisk Anonymous poster hash: 3d641...46a Hæ?! Det er da nettopp gamle norske navn som er listet opp i artikkelen. Dessuten er ikke alle norske, og ikke alle kan hete Kari og Ola vuttu!
☆☆☆ Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Palmer Fantastisk! Hadde jeg hatt en gutt i magen skulle han hett Palmer.Palmer er uvant for meg, men veit om mange Palmar og Palma.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Bergliot likte jeg. Anonymous poster hash: 60ea1...453
PrinsesseHengepupp Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Mye flotte navn der, vel å merke på de første to listene. De to siste, not so much.
LanzaroteJenta Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 Har dårlige assosiasjoner til Alfhild. Hun var en eldre butikkdame med mer lyserosa leppestift på tennene enn på leppene. Hvis du tenker deg "Shell-dama" fra reklamen, men 40 år eldre.. Der har du Alfhild
Musemorbr / Skrevet 2. april 2014 #13 Skrevet 2. april 2014 Jeg synes flere burde gå gjennom slektstreet for å finne glemte perler. Det finnes utrolig mange navn som holder på å glemmes helt. Guttenavnet Elberg, for eksempel. Eller jentenavnet Azora.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #14 Skrevet 2. april 2014 Jeg kjenner ei lita Azora :-) Anonymous poster hash: 30fd6...fa5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå