Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Marsipankake.. Ellers er det ingenting man mååå ha Anonymous poster hash: 368ac...fe0
PrinsesseHengepupp Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Kvæfjordkake og kransekake. Det står i Norges lover. Resten er valgfritt
@nonym Skrevet 1. april 2014 Forfatter #4 Skrevet 1. april 2014 Kvæfjordkake og kransekake. Det står i Norges lover. Resten er valgfritt haha 😂😂 men takk! Er bare så vanskelig å finne ut 6-7 kaker nemlig..
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Kvæfjordkake, marsipankake, fyrstekake, kobrakake, snickerskake, oreokake, red velvet, ostekake, sjokoladekake, kransekake, gulrotkake.. Anonymous poster hash: 8dcbd...467
PrinsesseHengepupp Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Kvæfjordkake og kransekake. Det står i Norges lover. Resten er valgfritt haha men takk! Er bare så vanskelig å finne ut 6-7 kaker nemlig.. Huff, jeg måtte begrense meg når vi planla bryllup, endte til slutt på ca 15. Men uansett, til dåp hadde jeg valgt: - Kransekake - Kvæfjordkake - Oreokake - Peanøttkake - Ostekake - Suksessterte - Pavlova - Gulrotkake + evt dåpskake om man skal ha det. Evt Mokkakake, brownies, sjokoladekake, fromasjekake, firkløverkake, gelèkake. Og servert litt frukt til.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Hvis du skal ha 6-7 kaker, så ville jeg laget: Marsipankake Bløtkake Gulrotkake Sjokoladekake Ostekake Verdens beste Oreokake Anonymous poster hash: 8b6f4...562
amandine Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Kan ikke skjønne at alle elsker oreokake, jeg! Klisj, alt for søt, alt for mektig, synes nå jeg. Men Kvæfjordkake, suksessterte, hvit dame and the works er tommel opp!!
♥Nemi♥ Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Suksessterte Marsipan/dåpskake Skuffkake Verdens beste Fromasj Pavlova Gulrotkake Litt til voksne og litt til barna. :-)
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Vi hadde disse kakene i dåpen vår: -Dåpskake/marsipankake (2 etg) -Oreokake -Cupcakes (2 sorter) -Pavlova -Nøttebunn med hvit sjokolade og bær -Kransekake -Sarah Bernhardt -Stor hvetekringle -Sitronpai Vi var 28 personer. Anonymous poster hash: 6acf0...651
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Dette blir jeg glad for å se på kakebordet: -ostekake -gulrotkake -sjokoladekake/brownies -hvit dame -cupcakes Er en enkel barnlig sjel jeg Anonymous poster hash: 2e8aa...266
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 Vi hadde til 30 stykk: - Lukket hvalnøtt type gedigen (uten hvalnøtt) - 2 romkaker - Drømmen (ei sjokoladekake, mislykket sådan for sjokoladekremen sprakk, men gjett hvilken kake det var igjen minst av.....) * - Ostekake - Georginekake - Gulrotkake - Krumkaker med multekrem * - Sandkaker * - Karamellpudding * I tillegg hadde vi masse godteri og potetgull. Det ble igjen masse kaker og godt.. * Hjemmelaget Anonymous poster hash: e11b6...f51
PrinsesseHengepupp Skrevet 1. april 2014 #14 Skrevet 1. april 2014 Hva er denne kvæfjordkaka? *Of to google* :-O
skjotta Skrevet 2. april 2014 #15 Skrevet 2. april 2014 Hva er denne kvæfjordkaka? *Of to google*:-O fant jo ut at det er verdens beste (som jeg lager titt og ofte) ;-)
☆☆☆ Skrevet 2. april 2014 #16 Skrevet 2. april 2014 Vi har namnefest til helga og skal ha: Kransekake Marsipankake Suksesskake Kvæfjordkake Pavlova Marengskake (beste kaka, marengs av brunt sukker med fyll av krem og svisker) Ostekake Sjokoladekake Ostekake Daim-iskake Bringebærkake Muffins Gele og vaniljesaus Karamellpudding Lefser Noko seier meg at vi får restar..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #17 Skrevet 2. april 2014 Haha HVALNØTT... Jeg lager kakebord ut i fra egne preferanser: •Lukket valnøtt/marsipankake •Sjokoladekake med sjokoladekrem •New York Cheesecake •Pavlova med frukt og bær •Ambassadørkake •Snickers iskake •Nøttebunn med jordbærmascarponekrem Og kanskje fruktspyd med sjokolade og marshmallows:) Anonymous poster hash: 09420...3ce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå