Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Skal bli satt i gang til torsdag og hvis alt er bra så reiser vi hjem med babyen på lørdag. Mannen lurte på om hvis formen er bra på meg og babyen om vi skulle ta en handletur til sverige på søndagen. Aldri i verden om jeg vil ta med en tre dager gammel baby inn på et fullt kjøpesenter. Er jeg hysterisk? Turen var planlagt før jeg visste at jeg skulle settes i gang og storesøster gledet seg til å dra Anonymous poster hash: f7535...98d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Nei, den ekstra belastningen hadde ikke jeg tatt på meg. Far og datter kan reise alene. Anonymous poster hash: a6f6b...c61
SuperFries Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Kan han ikke ta med seg storesøster? Så blir du og den lille hjemme? Ikke tale om at jeg hadde reist lenger enn nærbutikken 3 dager etter fødsel.
mylittlecat Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Det er jo ikke noe i veien for det, men syns ikke du skal ta noen avgjørelse før du vet hvordan formen din er. Hvorfor ikke sende far og storesøster avgårde, mens du og baby er hjemme?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Jeg tror ikke nødvendigvis babyen tar skade av en handletur, men det forundrer meg at mannen din ikke har større innsikt i hvor sliten man kan være og hvor mye man har behov for ro og fred etter en fødsel. Jeg hadde bare nektet, enkelt og greit.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Jeg mener, Harryhandel er ikke akkurat en tur på Rema...
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Er jo ikke sikkert at ungen er kommet til Lørdag en gang Det tar ofte noen dager når man blir satt igang. Hadde verken villet sitte i bil lenge eller gått rundt på et kjøpesenter så tidlig etter en fødsel. Det er heller ikke heldig for en nyfødt med så mye lyd, inntrykk og smitte. Anonymous poster hash: 2aa62...fd1
Siamese Hellhound Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Haha, er det mulig? Send med ham et lass med bleier og mme, og ta deg en fridag, mens han stresser rundt på Nordbysenteret med baby og datter. Nei, seriøst, send mann og datter til Sverige og bli hjemme med babyen i ro og fred. Og hvis formen din er for dårlig, så må dere jo bare avlyse hele greia.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Hvorfor i alle dager foreslår han det i det hele tatt?!?!? Så klart det ikke er en peioritet så nærme etter fødsel. Du er hormonell, utslitt og prøver å bli kjent med ditt barn. Du vet aldri om barnet trenger ekstra hjelp i forhold til amming osv... nei hallo... Anonymous poster hash: 443c1...9a3
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Hadde aldri blitt med på det selv om jeg har vært i superform etter mine fødsler. Hvor langt er det å kjøre? Syns det er unødvendig å dra med en nyfødt på shoppingsenter. Anonymous poster hash: 0c00e...b8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå