Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Gutten min kom hjem fra bhg for 2 måneders siden med et sår i panna. Den dag dag har skorper falt av og det er et blekt rødt merke, men akkurat som om det ytterste hudlaget mangler. Uff er redd for arr.... Noen med erfaring? Tar det lang tid med sånne småsår? Såret var bare overfladisk. Anonymous poster hash: 7f48b...033
SuperFries Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Det vil sikkert ta litt tid før huden blir helt tilbake til normalt, men det kommer etterhvert.
Ileus Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Det blekner noek mer og mer, hadde ikke bekymret meg.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Hadde selv noe lignende på armen, det ble værende ganske lenge før det plutselig forsvant Overflatiske sår som kun etterlot seg røde merker vil blekne etterhvert. Anonymous poster hash: 4024d...878
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Har selv hatt sånne merker etter å ha pelt på kviser for eks. Kan ta lang tid før d forsvinner. Anonymous poster hash: 7f48b...033
amandine Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Jeg tenker at det beste du gjør for at det skal.forsvinne helt er å bruke skikkelig godt med solfaktor på nå fremover! Eller caps om du får til det, også. Arr blir veldig fort solbrent, og må beskyttes ekstra.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Hvis det er et hakk i huden er det ikke sikkert d forsvinner. Anonymous poster hash: 7f48b...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå