Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg skal ut med kollegaer på lørdag, og da blir det jo endel drikke på de fleste. Jeg er akkurat blitt gravid og vil ikke at folk på jobben skal vite om det.. Hva kan jeg si/gjøre for å unngå at folk stiller spørsmålstegn? Jeg pleier vanligvis å drikke... Anonymous poster hash: ec242...3af
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Vi hadde julebord akkurat når jeg var blitt gravid, og hadde vorspiel og greier hjemme. Sa bare at jeg ikke orket, var ingen som sa noe på det. De koblet det først når jeg fortalte om det senere :-)
Ulvemamma Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Pass på å bestille når ingen av kollegene er i baren, be om alkoholfri drinker, eller eplemost i ølglass om kollegene dine dine vet du drikker øl. Har litt lignende problemer her i huset. Får besøk av vennepar til helgen, og når vi er sammen har vi alltid pleid å sitte halve natten på terrassen og røyke (vanlige sigaretter altså. ) og skravle mens vi har noe godt i glasset. Nå skal jeg plutselig hverken eller. Hjelper ikke akkurat at jeg også skal være med på utdrikkingslaget hennes før jeg har passert 12 uker.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Du går på medisiner. Eller at du kjører. Skal opp med barna dagen etter for mannen skal bort/jobbe. Anonymous poster hash: 792ee...d9d
PRobert Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Antibiotikakur pga urinveisinfeksjon så klart. Ingen som sjekker det
Særligdet Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Du kan ta imot glasset og late drikke, ta med deg glasset ut, mingle med glass i hånden -de andre drikker jo så de legger ikke merke til st du ikke tar en slurk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå