Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg skal sette hunden bort for en stund hos noen som høres ut som gode dyrevenner. Den beste jeg til nå har fått kontakt med befinner seg langt unna ca 50 mil. Som sagt hun høres super ut, men hvis hun skal passe den er vi nødt til å ta fly - sånn sett ikke noe problem. Men ville du sendt hunden så langt unna? Jeg vet ikke helt, er litt i tvil :/ Anonymous poster hash: d9b80...bae
Gjest Tittentott Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Jeg hadde ikke gjort det om det var noen bedre alternativer nærmere. Jeg vil tro det er ganske skummelt for en hund å fly uten at jeg skal si det helt sikkert.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Jeg vil forresten advare om at jeg tror jeg har fått mail fra hun Svenske damen som har valpefabrikker ifra helvete. Fikk frysninger når jeg fikk den, er bombesikker på at det er henne. Husker desverre ikke hva hun heter, men ettersom jeg har skjønt så bruker hun å bytte navn ofte. Hun ser jævlig ut.HI Anonymous poster hash: d9b80...bae
HvittHus Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Nei det ville jeg ha prøvd å unngå. Siden hun bor så langt borte har du vel heller ikke fått hilse på henne ansikt til ansikt, og da ville jeg vært skeptisk.
SnekkerPelle Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Nei, det ville jeg ikke gjort. Hvor bor du a? Vi har nettopp mistet vår og vi savner veldig det å ha hund 😔
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Nei, det ville jeg ikke gjort. Hvor bor du a? Vi har nettopp mistet vår og vi savner veldig det å ha hund Sør-trøndelag. Hvor bor dere? Anonymous poster hash: d9b80...bae
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Ah, ok. Oslo... Det var jo synd, men dere finner sikkert en bestevenn snart! Lykke til HI Anonymous poster hash: d9b80...bae
SnekkerPelle Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Ah, ok. Oslo... Det var jo synd, men dere finner sikkert en bestevenn snart! Lykke til HI Anonymous poster hash: d9b80...bae Tusen takk 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå