Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg har jo hørt om menn som kommer særdeles raskt, men har virkelig ikke trodd det var "gjennomsnittet". Jeg liker en kjapp runde en gang i blant, men mannen min haaater det. For han er et raskt samleie rundt 30 min. (oral, klåing osv. ikke medregnet). Jeg leste litt om dette i dag, og kom over en tråd på Kvinneguiden der flere sa at selve samleie varte i 2-5 min. altså fra penetrering til orgasme. Ei fortalte til og med at hennes mann brukte ca. 3 minutter, 30 - 60 selunder hvis han var ekstra sensitiv. Så, hva er vanlig?Hvor lenge ca. varer smaleiet for dere, og hva gjør dere i tillegg?Noen ganger er vi så klare at vi penetrerer med engang, uten noen form for tafsing eller forspill først. Hadde virkelig følt meg snytt om han kom i løpet av få minutter...Hilsen nysgjerrigper Anonymous poster hash: 0af97...31e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 10 min som regel, noen ganger mindre andre ganger lenger Anonymous poster hash: 06eaf...a99
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Hadde fått fnatt om gjennomsnittet lå på 30 min!! Altfor lenge! 5-10 min er mer enn nok. Anonymous poster hash: c9021...5d6
Gjest Tittentott Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Tror jeg hadde fått gnagsår der nede om vi holdt på i en halvtime
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Vil absolutt ikke at det skal vare for lenge. Da blir jeg sår nedentil og faktisk litt lei. Flørting, klining, klåing, blowjob bring it on. Selve samleie ... tja, trenger ikke dra det ut i evigheter Anonymous poster hash: dddc4...d63
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Leste en undersøkelse en gang hvor man først hadde spurt par om hva de mente var gjennomsnittet på samleier de hadde. Samtlige svarte 25-45 min. Når det derimot ble tatt tiden på dem så var det ingen som kom over 8 min ;-) Mulig tidsperspektivet blir litt fucka, so to speak, i sengehalmen Anonymous poster hash: 6469b...d01
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Vi kan ha sex i en time... han kommer ikke fort... av og til føler jeg det er for lenge.. blir jo sår.. da mener jeg penetrering i en time.. tror ikke det er normalt? Anonymous poster hash: 03a9a...fcd
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Eh, før vi fikk barn så var sex ok. Men etter så ble det vanskelig og all kosen ble droppet. Det ble liksom viktig å gjøre det innen for normen (høres grusomt ut). Det endte for meg med store smerter som jeg gikk til lege med. Fikk da kjeft for å ikke gi mannen nok sex. Etter en stund med mye rart fra legen byttet vi til familie legen. Denne legen tok en god prat med mannen og da ble alt snudd opp ned. Neste gang jeg var hos legen spurte han lurt sex'en da hva synes du egentlig om det nå da? Eh, fint. Så sa legen: bra blir det kjedelig så sender du mannen hit igjen ok? Eh mega pinlig! Viktig at legene tørr ta praten! Anonymous poster hash: edacb...b46
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Tja,om det bare er en kjapp en,så varer vel samleiet mellom 3-8 minutter.Men om jeg skal få orgasme,må jeg ha oral sex,og da tar det hele littlenger tid.Men vi har aldri sex lenger enn max ei halvtime.Det blir jo kjedelig til slutt.! Anonymous poster hash: ff20c...e7c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Vi kan ha sex i en time... han kommer ikke fort... av og til føler jeg det er for lenge.. blir jo sår.. da mener jeg penetrering i en time.. tror ikke det er normalt? Anonymous poster hash: 03a9a...fcd Det er veldig veldig lenge! Hadde en sånn eks en gang,som kunne ha sex fryktelig lenge.jeg synes det til slutt ble drepen kjedelig,bare inn ut liksom..! Anonymous poster hash: ff20c...e7c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Vi har sex hver dag, gjerne flere ganger om dagen. Samleiet varer fra 8-20 minutter stort sett, noen ganger lenger. Hele seansen fra 8 minutter til 1 time. Anonymous poster hash: f3676...e2d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 Jeg har kun opplevd en eneste en som klarte å styre når han kommer, og han kunne holde på opptil 30 min. Det var egentlig ikke noe særlig,blir kjipt å holde på "inn og ut" så lenge.. Alle andre har vært kjappe, maks 5 min penetrering. Jeg tar det som en slags kompliment jeg da,at jeg er så uimotståelig. . Haha Anonymous poster hash: 7001d...30c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 Huff jeg blir også fort lei hehehe Anonymous poster hash: 795a0...b75
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #14 Skrevet 1. april 2014 Haha! Jeg startet en lignende tråd en gang. Da fikk jeg bare et kjipt svar som; hvem tar tiden på sånt liksom? Bruker forlk stoppeklokke Anonymous poster hash: f080b...b53
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #15 Skrevet 1. april 2014 Kjappis på en halvtime? Da hadde jeg blitt gørrlei.. Her er en kjappis over på 2-3 min.. ;-) Har vi vanlig sex varer det kanskje 10-15 min, da er kos og annet innkludert! Helt perfekt! Xn min kunne drive på i evigheter, lenge etter jeg hadde fått orgasme... Herregud for et pes! Anonymous poster hash: bb102...974
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #16 Skrevet 1. april 2014 Kjappis på en halvtime? Da hadde jeg blitt gørrlei.. Her er en kjappis over på 2-3 min.. ;-) Har vi vanlig sex varer det kanskje 10-15 min, da er kos og annet innkludert! Helt perfekt! Xn min kunne drive på i evigheter, lenge etter jeg hadde fått orgasme... Herregud for et pes! Anonymous poster hash: bb102...974 hehe pes ;-) Anonymous poster hash: 795a0...b75
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #17 Skrevet 1. april 2014 Her varer det altfra 1 min til ganske lenge, siden vi tar flere runder etter hverandre. Jepp... han får`n opp igjen etter et par minutter Anonymous poster hash: 625c6...824
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #18 Skrevet 1. april 2014 Vi har sex hver dag, gjerne flere ganger om dagen. Samleiet varer fra 8-20 minutter stort sett, noen ganger lenger. Hele seansen fra 8 minutter til 1 time. Anonymous poster hash: f3676...e2d Samme varighet som oss, men vi er i en dårlig periode for tiden og da blir det ingenting,... :-/ Mannen har full kontroll og holder igjen til vi begge er klar til siste innspurt. Har tenkt noen ganger at det kunne vært godt med en kjappis, men etter å ha lest hvor vanlig det er med menn som varer i sekunder(!), så er jeg glad for han jeg har :-) Vi har digital klokke på nattbordet, derfor vet jeg hvor lenge vi holder på. (Jeg tar ikke tiden, men ser alltid på klokken før jeg klarer å sove) Anonymous poster hash: 899f3...f94
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #19 Skrevet 2. april 2014 He he, jeg har aldri forstått de jentene som vil ha flere runder etter hverandre i sengehalmen Er så utrolig fornøyd etter en gang - all inclusive Anonymous poster hash: dddc4...d63
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #20 Skrevet 2. april 2014 Kjappis?? Tror ikke mannen min vet hva det er..... Vi holder alltid på aaaaalt for lenge....... Anonymous poster hash: 0600c...71b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #21 Skrevet 2. april 2014 Ble litt liten skrift der..... Anonymous poster hash: 0600c...71b
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #22 Skrevet 2. april 2014 Vi kan ofte ha lange forspill, men selve sexen varer vel sjelden mer enn 10 min. Jeg har det "problemet" at jeg kommer fort, men når musklene mine begynner å stramme rundt ham, så drar jeg jo han med meg, så vi kommer omtrent alltid samtidig. Jeg er veldig fornøyd med sexlivet vårt. Anonymous poster hash: b3baf...a0e
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #23 Skrevet 2. april 2014 I begynnelsen skulle mannen holde på i en hel evighet. Til slutt måtte jeg ta det opp med ham, og det viste seg at han trodde at jeg som kvinne foretrakk at samleiet trakk ut i tid. Jeg måtte da forklare at jeg tvert i mot ble sår av det (og lei, men det sa jeg ikke ) og foretrakk maks 10-15 minutter med rent samleie. Vanligvis bruker vi vel en 1-15 minutter med forspill og så 5-15 minutter på selve samleiet. En kjappis skal ikke vare mer enn maks 4-5 minutter. Anonymous poster hash: 52269...370
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. april 2014 #24 Skrevet 2. april 2014 Sjelden vi bruker mer enn 30 min på alt. Som regel selve penetreringen varer vel max 5-10 min. Var sammen med en som aldri ga seg og det var ikke gøy i lengden. Jeg ble utslitt, sår, lei og kjeda meg på slutten, det ble bare inn og ut, ingen forandring.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #25 Skrevet 2. april 2014 Alt fra kjappiser på to minutter i dusjen, til "vanlige kjappiser" hvor det går for både meg og han på 5-10 minutter, til halvannen time med sex. Gjennomsnittelig vil jeg si er 15-20 minutter. Anonymous poster hash: 1da75...f20
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå