Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Her har hun kommet og gått som hun vil til alle døgnets timer omtrent. Har irritert meg grønn. Hun har brydd seg med absolutt alt. Min mann har snakket med og til henne om dette har hun blåst av. For henne spiller det ingen rolle om vi har gjester, hun har dundret inn. I dag hadde jeg 2 venninner på besøk, den ene har et alvorlig problem som vi satt og jobbet med, og inn kommer min svigermor, (terrassedøra sto åpen så kom der), men hun hadde sett de fremmede bilene i gården. Det bare rant over for meg og sa at nå var det ærlig talt nok ! At hun har fått beskjed av sønnen så mange ganger om dette, men at hun driter i det ! Og at da måtte jeg si fra og behandle henne som et trassig barn som får tilsnakk i andres påhør. Ga beskjed om at hun heretter fikk se å ringe eller sende melding og SPØRRE om det passet at hun kom. Og når hun kom skulle hun holde seg langt unna MITT kjøkken og MITT husarbeid ! Dama ble helt hvit, snudde på helen og stormet ut. Gud så deilig! Håper hun holder seg vekk i lang lang tid ! Anonymous poster hash: bf73a...e31
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Hun har jo bedt om det - håper hun innser det når hun får tenkt seg om. Når dere har tatt det på en ordentlig måte mange ganger og hun likevel ikke respekterer dere så var det vel på tide med en utblåsning. Forstår at det var godt å få ut Sikkert ikke like godt for svigermor, men hun har jo ikke tatt direkte tale tidligere, så da hadde du jo ikke så mye annet å gjøre, dessverre. Anonymous poster hash: fbe08...735
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 hahaha,herregud for en reaksjon fra deg!men om det var til pass for henne så good for you! Anonymous poster hash: c003b...866
Gjest lykkeliggift Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 You go girl !! Måtte gjøre det samme med min svigermor for en stund tilbake siden. Hun var av samme kaliber. Utrolig godt å bare få sagt ifra at NOK ER NOK !!! Grattis
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Ikke får å være negativ, jeg krysser fingrene får att det funker for deg, men ikke bli alt for skuffa hvis ikke det funker, bare stå på ditt å fortsett til det sklir inn. Jeg er i akkurat samme posisjon med svigerfar, hn har tilome kommet busene inn mens jeg å sambo hadde oss uten å skjønne att han kanskje skal banke på. Vi har prøvd å si de på alle mulig måter å sist gikk det så langt att jeg virkelig eksploderte på han. Var så fornøyd etterpå å tengte att NÅ er vi kvitt det problemet, men neida, holdt ikke en uke engang før han fortsatte akkurat som før... Anonymous poster hash: 43fb5...028
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Oisann! hehe.. Er det du som har hatt flere tråder om hvordan hun bare tramper inn? Godt du fikk sagt ifra da, jeg hadde nok gjort det samme til slutt. Anonymous poster hash: 549a1...ebe
Tieran Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 (endret) Jeg bodde i samme hus som besteforeldrene mine for mange år siden, og min bestemor var på samme måte (hun kunne komme innom flere ganger om dagen og forventet kaffe og oppmerksomhet!). Hun hadde fått beskjed mange ganger om å banke på og vente på svar og en evt invitasjon, men det gikk ikke inn En dag satt min tidligere kjæreste og jeg i badekaret og koste oss litt og inn kommer bestemor Da kom det fra dama; "Eh...hehe, sitter dere der? Jeg setter meg i sofaen og venter så lenge jeg da". Godt at du fikk sagt i fra, HI Håper det ikke blir sure miner over lengre tid som forsurer alt mulig. Jeg heier på deg Endret 1. april 2014 av Tieran
LittLykkelig Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Er det ikke bare å låse døra? Min dør står aldri ulåst.. Sluttet bare å åpne etter gjentatte beskjeder, så hun tok tegninga til slutt..
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 det må vel være lov å ha veranda døra åpen, om det er varmt, er jo ikke dermed sagt at en bare kan valse inn på den måten der. og ho burde tatt et hint, siden det sto fremmede biler i tunet... håper for din del, at du har satt deg i respekt :-) Anonymous poster hash: 08900...585
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Jeg måtte ta for meg svigerforeldrene så det holdt !! Ikke sett de på snart 1 år, og takk gud for at de endelig forsto! Anonymous poster hash: 4ca74...cf9
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Vi har utgangsdøren alltid låst, men det har ikke stoppet henne. De gangene vi ikke har lukket opp, en gang hadde vi også lagt oss klokken 21.30 da hun ringte på og det var mørkt i hele huset. Da gikk hun bak opp på terrassen og banket på vinduene og ropte på sønnen sin. Vi trodde da at det hadde skjedd noe, men neida, og vi fikk høre at det var langt fra normalt å legge seg så tidlig. Takk for den, vi hadde nyfødt baby og sov så fort anledningen var der. Ja jeg har skrevet noen innlegg om henne tidligere. Hun forskjellsbehandler barnebarna og tar seg så til rette. Hun kan bare våge seg på noe mer nå. HI Anonymous poster hash: bf73a...e31
Tjofsen Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 Hoho! Hadde likt å være flue på veggen hjemme hos deg. Bra du fikk satt henne på plass. Håper hun har skjønt det nå.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 Jeg bodde i samme hus som besteforeldrene mine for mange år siden, og min bestemor var på samme måte (hun kunne komme innom flere ganger om dagen og forventet kaffe og oppmerksomhet!). Hun hadde fått beskjed mange ganger om å banke på og vente på svar og en evt invitasjon, men det gikk ikke inn En dag satt min tidligere kjæreste og jeg i badekaret og koste oss litt og inn kommer bestemor Da kom det fra dama; "Eh...hehe, sitter dere der? Jeg setter meg i sofaen og venter så lenge jeg da". Godt at du fikk sagt i fra, HI Håper det ikke blir sure miner over lengre tid som forsurer alt mulig. Jeg heier på deg Åh, hjelpes.... tenker det ble fort slutt på badekarkosen Anonymous poster hash: fbe08...735
Tieran Skrevet 2. april 2014 #14 Skrevet 2. april 2014 Ja, det kan du si! Var ganske så pinlig å møte blikket hennes etter det. Men egentlig så var det joo hun som skulle vært forlegen. Jeg kan le litt av det i dag, men når jeg var midt i det var det helt forferdelig. Veldig invaderende å ikke få være i fred i sitt eget hjem.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #15 Skrevet 2. april 2014 Jeg måtte ta for meg svigerforeldrene så det holdt !! Ikke sett de på snart 1 år, og takk gud for at de endelig forsto!Anonymous poster hash: 4ca74...cf9 Det er jo bare trist. Skjønner godt at man ikke vil ha dem rekende på døra hver dag, men om man ikke har sett dem på et år da er jo et sett besteforeldre borte:( Savner ikke mannen din kontakt med sine foreldre? Anonymous poster hash: da36d...e59
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #16 Skrevet 2. april 2014 Greit med en utblåsning HI for din del Har også en svigermor som ikke er opptatt av høflighet internt i familien, kan være rene helgenen med alle andre. Har hintet frempå at psykolog el terapi kanskje kan være noe å prøve mot svimmelhet og alle de "nye" sykdommene. Se på det som svigermor sitt problem og ikke ditt HI! Å bare gå rett inn i et annet hjem er ikke pent! Men om svigermoren din sliter mentalt så er vel du blitt en heks nå Håper hun har ringt deg og sagt beklager så mye det var dumt av meg å gå inn i huset. Hvis ikke så lykke til med drama Anonymous poster hash: f12b3...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå