Gå til innhold

Barnehage

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser noen mener det kan være skadelig for barn og begynne i barnehage for tidlig. Min vil være 10måneder når hun begynner, og jeg selv synes det er alt for tidlig men har ikke noe valg. Kan det virkelig være skadelig på noen måte?

Anonymous poster hash: e7beb...dd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det er mest sannsynlig ikke skadelig. Så lenge du er tilstede ellers i hverdagen og har tid og overskudd i helgene skal du la barnet ditt begynne i bhg med god samvittighet. Samfunnet er lagt opp sånn at barn skal begynne i bhg rundt 1.årsalder. Det er ikke mange som har mulighet til å være hjemme med barnet i åresvis.

Anonymous poster hash: bb40d...de2
Skrevet

Jeg ser noen mener det kan være skadelig for barn og begynne i barnehage for tidlig. Min vil være 10måneder når hun begynner, og jeg selv synes det er alt for tidlig men har ikke noe valg. Kan det virkelig være skadelig på noen måte?

Ja..

http://www.tv2.no/a/5309201

http://www.babyverden.no/blogg/Lykkeligbarndom/Hvem-er-barnehage-for-ettaringer-egentlig-for-/

Det KAN være skadelig, men mange barn trives tydeligvis. Vanskelig tema.

Anonymous poster hash: fb07f...85e

Skrevet

Fagfolk har uttalt at ettåringer i bhg er nåtidens største samfunnseksperiment. Så de vet ikke klart enda.

Anonymous poster hash: 7dd2c...68d

Skrevet

Hun vil gå i barnehagen 3 dager i uka, i kun 2-3 timer av gangen til og begynne med så da håper jeg det skal gå bra :-) Takk for svar begge to :-) Hi

Skrevet

Hvis det viser seg at hun ikke trives eller er klar for barnehagen vil jeg bare ta henne ut igjen og heller være fattig en stund :-) Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...