Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Er det mye å spare? Hva bør jeg sette opp på handlelista mi? Pleier å bruke mye mel, frø, nøtter osv. Anonymous poster hash: ded44...fab
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Det er stor forskjell på ulike produkter og også på hvor man handler. Lurt å vite prisene på det du vanligvis bruker i Norge, for det er ikke alt man sparer på. Jeg har ikke kjøpt så mye de varene du nevner, så det vet jeg dessverre ikke. Jeg har spart ganske mye på D-vitaminer (PharmaNord selger D-pearls med 38 mikrogram pr tablett), noen B-vitaminmerker (jeg bruker nå Solaray B-Complex 100, deler dem i to og tar en halv hver dag) og C-vitaminer fra Great Earth. Har også spart en del på omega3. Har du god oversikt over priser på det du bruker (og/eller innholdsmengde) så kan du gjøre gode kjøp. Men mye ligger nå på ca norske priser. Har sett en kjedebutikk (norsk) på Norbysenteret som stort sett har samme priser som i de norske butikkene, lite eller ikke noe å spare der. Men med bevisst handling så kan du spare en god del. Ellers har ofte dagligvarebutikkene også økologisk mel, frø, nøtter, så kanskje mer å spare om du finner en butikk med en del utvalg. Vær kritisk til merker du kjøper, for ikke alle meltyper er like bra har jeg hørt. Anonymous poster hash: 87a41...679
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå