Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Jeg fikk målt den i dag og hadde 20%. Syns jeg er så full av valker så skjønner ikke at den ikke er høyere. Noen andre som har målt? Anonymous poster hash: 9a6c3...b28
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Ja jeg har målt. 16. % er ikke fornøyd, vil ha den lengre ned. Anonymous poster hash: 599ac...ad5
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Jeg har fått målt fettprosenten på helsestudio, på en sånn fancy maskin.Fettprosenten min er 30,2 % og for en kvinne på 32 år går denne fettprosenten under " "healthy". Fettprosent på under 21 % går på "underfat" og fettprosent på over 33 % går på "overfat". Fettprosent på over 39 går på "obese". 21 % fett er lite, og 16 % fett er veldig lite! Jeg vet ikke hvor dere har målt dere, men om det er en sånn vekt som viser fettprosent, vil ikke den vise HVOR fettet er plassert. Om mye av fettet er plassert på magen, kan man få valker, selv med liten fettprosent. For ikke å snakke om at fettet på magen er veldig usunt. Anonymous poster hash: 943e2...48a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Jeg har fått målt fettprosenten på helsestudio, på en sånn fancy maskin.Fettprosenten min er 30,2 % og for en kvinne på 32 år går denne fettprosenten under " "healthy". Fettprosent på under 21 % går på "underfat" og fettprosent på over 33 % går på "overfat". Fettprosent på over 39 går på "obese". 21 % fett er lite, og 16 % fett er veldig lite! Jeg vet ikke hvor dere har målt dere, men om det er en sånn vekt som viser fettprosent, vil ikke den vise HVOR fettet er plassert. Om mye av fettet er plassert på magen, kan man få valker, selv med liten fettprosent. For ikke å snakke om at fettet på magen er veldig usunt. Anonymous poster hash: 943e2...48a Har målt på treningssenter , med klype og regning. Pluss vekt. Anonymous poster hash: 599ac...ad5
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Jeg måler på min egen badevekt, og den viser ca 26.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå