Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Mannen min har en sønn på fem år fra et tidligere forhold. Nå venter vi barn sammen og synes det kan være greit å beholde vogna fra storebror som sovevogn i barnehagen. Vogna er relativt godt brukt og ganske slitt. Det var foreldrene til mannen min som betalte for denne vogna. Nå mener mannen min sin eks at vi må betale henne ut av vogna hvis vi vil beholde den. Hun mener at vi stjeler hvis vi ikke gjør det. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 6c9d0...559
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Men synes dere det er riktig at vi skal betale henne ut? Anonymous poster hash: 6c9d0...559
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 At hun er veldig lavmål...Både jeg og eksen til mannen venter barn nå på forsommeren og jeg har bare sagt at hun kan ta alt fra tidligere, selvom han mener at det ikke er rettferdig, men jeg orker ikke noe drama fra den dama rett og slett.Hun kan ta det gamle ræle ;P Anonymous poster hash: 13f6c...04f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Utrolig sær eks. Hadde gitt henne en tusenlapp. Anonymous poster hash: dc2e3...438
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Det er en gave fra hans foreldre, ergo er vogna mest hans. Hun er ute av bildet og har i mine øyne ingenting hun skulle mene om hele vogna.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Det er en gave fra hans foreldre, ergo er vogna mest hans. Hun er ute av bildet og har i mine øyne ingenting hun skulle mene om hele vogna. What she said. Anonymous poster hash: 0a5d8...d01
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Nei herre Gud.. Da hadde jeg heller skaffet en ny vogn, og nett henne betale DERE ut av den. Dette skal gå begge veier når hun oppfører seg sånn. Anonymous poster hash: e8175...b78
Superdolly Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Det er en gave fra hans foreldre, ergo er vogna mest hans. Hun er ute av bildet og har i mine øyne ingenting hun skulle mene om hele vogna. Enig i dette. Jeg er forøvrig så sær ar jeg kunne sagt til eksen: Men det gidder jeg ikke å betale for, så bare behold vogna du. Og så kunne jeg funnet en billig på finn.no eller noe... Bare for å være vanskelig tilbake.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Nei herre Gud.. Da hadde jeg heller skaffet en ny vogn, og nett henne betale DERE ut av den. Dette skal gå begge veier når hun oppfører seg sånn. Anonymous poster hash: e8175...b78 Nett= bedt Anonymous poster hash: e8175...b78
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Hun ønsker ikke å beholde den, hun vil selge den for å få mest mulig penger for den. Det har hun prøvd også, men det er ingen som vil betale nok, som jeg sa er den ganske slitt. Jeg vil ikke på død og liv ha den vogna, vi kommer til å kjøpe en ny uansett, men synes denne kan være grei å ha som en ekstra til bhg. osv. Vil også nevne at hun har solgt alt annet av barneutstyr, uten å nevne det med et ord. Dette er ting som i stor grad er betalt av mine svigerforeldre og mannens morfar. Anonymous poster hash: 6c9d0...559
geitemarken Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 Dere kan jo foreslå å sette av en sum på sparekontoen til barnet? For det er vel faktisk ikke slik at det er HUN som fikk vogna, men barnet?
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 Ville sagt at vi kjøper deg ut når vi får halvparten av pengene for de andre barnetingene hun har solgt. Evt. at dere får beholde vogna. Anonymous poster hash: 6105e...042
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #14 Skrevet 1. april 2014 Synes ikke hun har rett på ei krone for den vogna ettersom verken hun eller hennes foreldre betalte for den som ny. Men hvis hun bare krangler ville jeg latt henne beholde det gamle vognrælet selv og kjøpt en billig, brukt på finn.no. Hun får ikke mye for en fem år gammel, slitt vogn akkurat... Anonymous poster hash: c2db2...47f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå