Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Har i none år brukt dag og nattkrem fra no 7 og vært fornøyd,helt til kremen begynte å svi og jeg måtte begynne å prøve nye ting. Men det er jo en jungel der ute! Apotekene har jo sine fristende (dyre) merker, parfymeriene har jo sine (enda dyrere) merker, Vita har masse merker (middels og billige) og matbutikkene atter sine merker... Er det slik at dyrt er best? hva trenger man egentlig?Det er jo så mange serum, oljer ,kremer,masker for fuktighet,kremer mor rynker, anti ageing, youthserum,mor tødhet,mot akner; jeg blir helt matt! Samtidig har jeg lyst til å prøve dem alle!Og lurer på om jeg går rundt og virkelig går glipp av noe fordi jeg har aldri prøvd det! farsken,hvilke produkter bruker dere og hvilke merker? Jeg har nå Lóreal,Ole Hensiksen, Gosh, Cosmica, La posay,Ren,no 7 i skapet..! Anonymous poster hash: 13cab...481
Gjest Tittentott Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Skulle gjerne hatt alle produktene til Ole Henriksen i skapet, men akkurat det blir ikke prioritert så jeg bruker en ansiktskrem med aloe vera, kjøpt på en aloe vera butikk i syden, og har samme merket i funktighetskrem til kroppen, og en håndkrem. Syntes de fungerer helt greit. Har prøvd dyrere produkter tidligere, men helt ærlig merker jeg ikke store forskjellen. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå