Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Noen som har hatt det? Skal få sendt inn urin og prøve fra skjeden. Har konstante menssmerter og tak i mage/rygg til tider. Mye utflod og stikkinger i skjeden. Kan være modning også.. Er i uke 35. Håper at det ikke er positivt utslag. Kan dere fortelle litt om det? Symptomer og behandling? Anonymous poster hash: 2cd64...a14
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Jeg hadde det i uke 31 og fikk en ukes antibiotikakur. Nå er prøvene fine, men legen sa jeg nok ville få antibiotika under fødsel for sikkerjsikkerhets skyld. Hadde også vondt i magen/ tak. Anonymous poster hash: 1aea6...70d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Jeg hadde komplikasjoner pga gbs (premature rier) og fikk antibiotika intravenøst ved vannavgang ved neste fødsel. (1. Fødsel ble ks av andre grunner.) Anonymous poster hash: f40bf...8d0
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Jeg har påvist gbs i urinen og har hatt premature rier og mase-/modningsrier hele svangerskapet. Siden disse har stoppet av seg selv og hatt liten påvirkning på livmorhalsen har jeg ikke fått antibiotika. Jeg skal ha antibiotika intravenøst under fødselen for ikke å smitte babyen, men ellers må jeg visst bare leve med alle stikkinger, kynnere, rier og menssmerter. Anonymous poster hash: de5ad...142
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Hva er GBS? Anonymous poster hash: e99e4...331
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Hva er GBS? Anonymous poster hash: e99e4...331 Gruppe B Streptokokker. Anonymous poster hash: 1aea6...70d
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Hadde det i svangerskap nr to. Ble satt på antibiotika en uke, også måtte jeg føde med intravenøs antibiotika. Ikke noe utover det, overhodet.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Jeg hadde det i min graviditet. Ble oppdaget i forbndelse med ekstra urinprøver pga UVI. Jeg måtte ha en del runder med antibiotika i graviditeten, hadde mye tak/smerter i magen og ble innlagt i uke 28 pga fødselen gikk i gang (de klarte å stoppe det). Måtte ha antibiotika intravenøst under fødsel, og hadde ellers ingen problemer. Men det kan føre til problemer og konsekvenser både før og etter fødsel, så det er veldig greit at du har funnet det ut nå. Anonymous poster hash: 39335...fd1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå