Gå til innhold

Tips for å Ikke bli gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen kom inne i meg dagen før eggløsning. Jeg går ikke på p piller. Vet det mest sannsynlig ikke er noe å gjøre med det, men det passer så dårlig å bli gravid igjen nå. Finnes det noen kjerringråd? Abort er uaktuelt. Angrepiller og, jeg reagerer sånn på dem.

Anonymous poster hash: 9d53a...a37

Videoannonse
Annonse
Gjest cd0da
Skrevet

Enten angrepiller eller ta imot barnet som kanskje kommer.

Til neste gang så bør dere la vær å ha sex dersom dere ikke bruker prevensjon og ikke vil ha barn!

Skrevet

Nei, nå er det ikke mer å gjøre - annet enn å sette inn spiral, kanskje. Tips for ikke å bli gravid må jo være å ikke ha sex uten prevensjon. Beklager, altså, men jeg fatter ikke at voksne folk kan være så dumme!

Anonymous poster hash: c136f...7f5
Skrevet

Nei, nå er det ikke mer å gjøre - annet enn å sette inn spiral, kanskje. Tips for ikke å bli gravid må jo være å ikke ha sex uten prevensjon. Beklager, altså, men jeg fatter ikke at voksne folk kan være så dumme!

Anonymous poster hash: c136f...7f5

Hehe, ikke nødvendig å bli så krass! Jeg er da et voksent menneske som vet hva som kan skje om man har sex uten prev. Vi var bare litt uheldige og nå lurte jeg derfor på om det fantes noen kjerringråd. Selvfølgelig tar jeg imot barnet om det kommer.

Skrevet

La være å ha sex.

Ah. Litt sent for det, men takk.

Skrevet

ønsk deg å bli gravid helt inn i hjerterota.... da tar det som regel lang tid :P

Anonymous poster hash: 9c9a7...3d8
Skrevet

ønsk deg å bli gravid helt inn i hjerterota.... da tar det som regel lang tid :P

Beste tipset! :P

Skrevet

Haha, godt tips!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...