Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Mannen kom inne i meg dagen før eggløsning. Jeg går ikke på p piller. Vet det mest sannsynlig ikke er noe å gjøre med det, men det passer så dårlig å bli gravid igjen nå. Finnes det noen kjerringråd? Abort er uaktuelt. Angrepiller og, jeg reagerer sånn på dem. Anonymous poster hash: 9d53a...a37
Gjest cd0da Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Enten angrepiller eller ta imot barnet som kanskje kommer. Til neste gang så bør dere la vær å ha sex dersom dere ikke bruker prevensjon og ikke vil ha barn!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Nei, nå er det ikke mer å gjøre - annet enn å sette inn spiral, kanskje. Tips for ikke å bli gravid må jo være å ikke ha sex uten prevensjon. Beklager, altså, men jeg fatter ikke at voksne folk kan være så dumme! Anonymous poster hash: c136f...7f5
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Nei, nå er det ikke mer å gjøre - annet enn å sette inn spiral, kanskje. Tips for ikke å bli gravid må jo være å ikke ha sex uten prevensjon. Beklager, altså, men jeg fatter ikke at voksne folk kan være så dumme! Anonymous poster hash: c136f...7f5 Hehe, ikke nødvendig å bli så krass! Jeg er da et voksent menneske som vet hva som kan skje om man har sex uten prev. Vi var bare litt uheldige og nå lurte jeg derfor på om det fantes noen kjerringråd. Selvfølgelig tar jeg imot barnet om det kommer. Anonymous poster hash: 9d53a...a37
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 La være å ha sex. Ah. Litt sent for det, men takk. Anonymous poster hash: 9d53a...a37
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 ønsk deg å bli gravid helt inn i hjerterota.... da tar det som regel lang tid Anonymous poster hash: 9c9a7...3d8
millemille Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 ønsk deg å bli gravid helt inn i hjerterota.... da tar det som regel lang tid Anonymous poster hash: 9c9a7...3d8 Beste tipset!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 ønsk deg å bli gravid helt inn i hjerterota.... da tar det som regel lang tid Anonymous poster hash: 9c9a7...3d8 Haha, godt tips!! Anonymous poster hash: 9d53a...a37
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå