Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Vil jeg bli sløv? Eller bare avslappet? Anonymous poster hash: 1956b...5f0
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Vi bruker det på enkelte pasienter ved behov. De fleste blir så sløve at de sovner Anonymous poster hash: b670e...23a
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Vi bruker det på enkelte pasienter ved behov. De fleste blir så sløve at de sovner Anonymous poster hash: b670e...23a Jobber du på pleiehjem kanskje? Da er jo forutsetningene litt annerledes enn for en frisk ung person som jeg antar at hi er. En halv sobril er det ikke sikkert at du merker en gang.. Anonymous poster hash: 6f261...029
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Håper det er du som har fått sobril fra legen,(da fikk du vel vite hvordan den virker fra lege). Kan være FARLIG å ta andres medisiner!! Anonymous poster hash: 0d571...96e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Jeg blir sløv og trøtt av sobril. Selvom jeg tar en halv. Jeg blir også sløv av en halv valium og av en paralgin forte, så det er mulig jeg reagerer sterkere enn mange andre på tabletter. Anonymous poster hash: ca4c3...0cc
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Mine medisiner ja. Fått pga angst, så skal kun ta en halv til en ved behov for en kort periode. Men har barn så vil ikke være sløv. Er 30 år, og frisk ellers. Legen sa det ville være som et par glass vin, stemmer det? Anonymous poster hash: 1956b...5f0
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Jeg merker ikke stort til effekt, annet enn at angsten forsvinner, og jeg føler meg rolig i situasjoner jeg ellers ville vært veldig oppjaget i. Tok sobil før oppkjøring, bestod med glans. Fikk skryt for rolig kjøring med flott trafikkflyt, og at jeg var veldig oppmerksom og god evne til å planlegge. Anonymous poster hash: 2b66f...e50
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Jeg merker ikke stort til effekt, annet enn at angsten forsvinner, og jeg føler meg rolig i situasjoner jeg ellers ville vært veldig oppjaget i. Tok sobil før oppkjøring, bestod med glans. Fikk skryt for rolig kjøring med flott trafikkflyt, og at jeg var veldig oppmerksom og god evne til å planlegge. Anonymous poster hash: 2b66f...e50 Jeg blir forresten beruset av et par glass vin, så det stemmer ikke for min del, det legen din sa. Anonymous poster hash: 2b66f...e50
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Jeg merker ikke stort til effekt, annet enn at angsten forsvinner, og jeg føler meg rolig i situasjoner jeg ellers ville vært veldig oppjaget i. Tok sobil før oppkjøring, bestod med glans. Fikk skryt for rolig kjøring med flott trafikkflyt, og at jeg var veldig oppmerksom og god evne til å planlegge. Anonymous poster hash: 2b66f...e50 AU! Tabletter og bilkjøring hver for seg, det er nok ulykker forårsaket ruskjøring!! Anonymous poster hash: 0d571...96e
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Jeg merker ikke stort til effekt, annet enn at angsten forsvinner, og jeg føler meg rolig i situasjoner jeg ellers ville vært veldig oppjaget i. Tok sobil før oppkjøring, bestod med glans. Fikk skryt for rolig kjøring med flott trafikkflyt, og at jeg var veldig oppmerksom og god evne til å planlegge. Anonymous poster hash: 2b66f...e50 AU! Tabletter og bilkjøring hver for seg, det er nok ulykker forårsaket ruskjøring!! Anonymous poster hash: 0d571...96e Legen anbefalte det fordi jeg var såpass nervevrak på den tiden. Men, du har helt rett, jeg vil ikke anbefale noen å gjøre det samme, for sikkerhetsskyld. Jeg gjorde det kun den gangen, bare så det er sagt. Ikke at det hadde vært en godkjent unnskyldning om en ulykke skulle skjedd... Men det gjorde det ikke, heldigvis. Anonymous poster hash: 2b66f...e50
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Jeg blir ikke beruset av et par glass vin iallefall, ei eller sløv av paralgin forte. Så da vil den vel kanskje ikke gjøre meg spesielt sløv.. Får håpe jeg ikke trenger å ta de, men veldig betryggende å ha de liggende i tilfelle... Hi Anonymous poster hash: 1956b...5f0
DaenerysStorm Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 Tror ikke jeg hadde merka en halv Sobril akkurat... Men som nevnt oppi her reagerer jo alle forskjellig på medisiner!
☆☆☆ Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 Sansynligvis merkar du lite. Sjølv har eg ikkje prøvd sobril, men fekk valium som premedikasjon før eit inngrep ein gong. Fann det veldig ubehagelig, og kjem ikkje til å prøve benzo på nytt..
DaTuMa Skrevet 1. april 2014 #14 Skrevet 1. april 2014 Jeg har aldri tatt sobril, men valium når jeg flyr. Merker absolutt ingenting og jeg tar en hel.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #15 Skrevet 1. april 2014 Mine medisiner ja. Fått pga angst, så skal kun ta en halv til en ved behov for en kort periode. Men har barn så vil ikke være sløv. Er 30 år, og frisk ellers. Legen sa det ville være som et par glass vin, stemmer det? Anonymous poster hash: 1956b...5f0 Nå skal jeg ikke jeg akkkurat oppfordre deg til noe som ikke er bra. Men på meg hjelper snus. Anonymous poster hash: 6c666...639
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #16 Skrevet 1. april 2014 Jeg tar opptil 50 mg (2 stk) sobril per gang, merker ingenting til det. Og jeg har nettopp begynt på de pga dødsfall i nær familie. De har ingen effekt på meg. Anonymous poster hash: a0aef...aad
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #17 Skrevet 1. april 2014 Jeg synes det er urovekkende at så mange her inne har kjennskap til Sobril, Valium osv. Er jeg alene om det? Anonymous poster hash: de425...a41
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #18 Skrevet 1. april 2014 Bra du ikke vet hva det da, og at du ikke trenger kunnskap om dette...... Anonymous poster hash: 1956b...5f0
2 prinser <3 Skrevet 1. april 2014 #19 Skrevet 1. april 2014 Jeg jobber i helsevesenet og våre brukere bruker sobril ofte. Alder har mye å si for sløvhet eller ikke. Eldre reagerer sterkere.Om du er usikker gå inn på felleskatalogen å les.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #20 Skrevet 1. april 2014 Bruker det i korte perioder for å greie hverdagen og jobben. Alternativet ville vært sykemelding for meg. Hjelper også før eksamen og møter. Har opplevt ganske store traumer i oppveksten og er egentlig stolt over meg selv for at jeg takler livet såpass bra som jeg gjør nå Anonymous poster hash: 71800...97f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #21 Skrevet 1. april 2014 Jeg synes det er urovekkende at så mange her inne har kjennskap til Sobril, Valium osv. Er jeg alene om det? Anonymous poster hash: de425...a41 Det er bra du slipper det da. Anonymous poster hash: 71800...97f
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #22 Skrevet 1. april 2014 Synes også kjennskapen til Sobril her er betenkelig. Anonymous poster hash: e32f4...fa4
SnekkerPelle Skrevet 1. april 2014 #23 Skrevet 1. april 2014 Jeg blir ikke sløv, men roligere.. Spørs helt hvor mange mg du tar
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #24 Skrevet 1. april 2014 Bra du ikke vet hva det da, og at du ikke trenger kunnskap om dette...... Anonymous poster hash: 1956b...5f0 Beklager. Mulig jeg ordna meg feil. Jeg vet godt hva det er da et nært familiemedlem jobber i rusmiddelomsorgen. Det jeg mente å si er at jeg synes det er veldig mange på forumet som tydeligvis bruker disse typene medisiner, og satte spørsmålstegn ved det. Anonymous poster hash: de425...a41
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #25 Skrevet 1. april 2014 Jøss. Jeg vet ikke hva det er engang. Tydelig at vi er på ett trygda-forum. Anonymous poster hash: 12f25...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå