Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 http://www.vg.no/rampelys/media/riise-boikotter-se-og-hoer/a/10146800/ Anonymous poster hash: 7bb9e...8ae
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 VG har ikke aprilsnarr. Det er en del av deres policy. De vil at det de skriver skal være sant ,og det står til og med presisert i avisen idag. Anonymous poster hash: d4de5...b1d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 dessverre så er det nok ikke noen spøk. Anonymous poster hash: 37beb...2da
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 dessverre så er det nok ikke noen spøk. Anonymous poster hash: 37beb...2da Hvorfor dessverre? Anonymous poster hash: fc2cd...1a2
Fertila Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Den saken der er publisert i dagbladet også, så det er ikke en spøk.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 For noe tull. Og hvem legger seg ned i forsterstilling og gråter over noe slikt når de vet fakta? Anonymous poster hash: 75f62...1d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå