Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Var i et bryllup i helga og kom i prat med ei venninne jeg ikke har så mye kontakt med. Hun er 6 mnd på vei og så veldig flott ut i en helt vanlig selskapskjole. Jeg følte meg også flott, passet inni favorittkjolen min igjen etter å ha jobbet hardt siden jul for for å bli kvitt de siste babykiloene. Nå tikket det inn en sms fra dama om hun kanskje kunne låne kjolen jeg hadde på meg i helga til neste bryllupet hun skal i i mai, siden det var "en så fin gravidkjole jeg hadde" og hun gratulerte med nestemann mellom linjene, selv om "det kanskje ikke var noe vi ville at andre skulle vite ennå"! Takk for den liksom! Anonymous poster hash: fd6c8...89b
Gjest meg&mini Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 (endret) Kan du skrive tilbake: Så du er gravid! jeg trodde bare du hadde blitt feit... 😜 Neida. Endret 1. april 2014 av meg&mini
catchbaby Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Auch!Ikke ta deg nær av det. Det er hun venninna di som har driti seg ut. Kan du tenke deg noe flauere?Sa du til henne at du faktisk ikke er gravid?For det kan jeg tenke meg svir. Trur ikke hun kommer til å slenge ut flere sånne kommentarer mot noen da Opplevde selv en gang, ikke med meg men ei venninne av meg sier gratulerer, når har du termin? Til ei bekjent som slettes ikke var gravid. Den bekjente svarte med "Jeg er ikke gravid, men du har rett jeg har gått en del opp i vekt..."Venninna mi skjemmes enda. Og dette er et par år siden.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 For ei dame... herregud, frekt ja! Anonymous poster hash: d9b6f...520
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 En sånn sms svarer jeg ikke på engang. Ikke noe svar sier mye mer enn et svadasvar. Så kan hu begynne å lure på om hun skrev noe dumt. Anonymous poster hash: 4651a...77d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 "Jeg eier ingen gravidkjole da jeg ikke er gravid!" Anonymous poster hash: b5de5...906
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Om du ser gravid ut så er vel ikke det frekt? Anonymous poster hash: 465d3...347
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Drakk du alkohol i bryllupet da? Svar noe sånt som: Så du meg ikke drikke vin? Hvorfor tror du jeg er gravid? Anonymous poster hash: dc5b0...d12
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Meldingen var jo egentlig ikke frekk hvis hun oppriktig trodde du var gravid. Jeg har selv lært av andres feil. Aldri gratuler en graviditet med mindre du er 100 % sikker på at vedkommende faktisk er gravid Jeg hadde nok svar noenlunde som dette: "Hei. Det er ikke en gravidkjole. Jeg er ikke gravid. Men du kan gjerne låne den likevel" Anonymous poster hash: 4778c...3ce
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Jeg hadde vært ubegripelig flau om jeg var henne... Har faktisk fått en lignende kommentar fra en venninne av en venninne. Hun ga et kompliment for kjolen min og påpekte at den var fin for sommergravide... Jeg var verken gravid eller stor. Vi drakk vin så hun trodde heller ikke at det var noe på gang. Jeg ble helt paff kan du si. Anonymous poster hash: 47bf3...743
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Tror ikke jeg hadde giddet å svare på den meldingen engang.. Anonymous poster hash: 966b2...5f0
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 Var i et bryllup i helga og kom i prat med ei venninne jeg ikke har så mye kontakt med. Hun er 6 mnd på vei og så veldig flott ut i en helt vanlig selskapskjole. Jeg følte meg også flott, passet inni favorittkjolen min igjen etter å ha jobbet hardt siden jul for for å bli kvitt de siste babykiloene. Nå tikket det inn en sms fra dama om hun kanskje kunne låne kjolen jeg hadde på meg i helga til neste bryllupet hun skal i i mai, siden det var "en så fin gravidkjole jeg hadde" og hun gratulerte med nestemann mellom linjene, selv om "det kanskje ikke var noe vi ville at andre skulle vite ennå"!Takk for den liksom! Anonymous poster hash: fd6c8...89b Kanskje hun mente den var fin som gravid kjole- som om kjolen hadde et fint snitt for gravide liksom? Anonymous poster hash: 5a7eb...bc2
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 Hvis hun faktisk trodde du er gravid er det ikke frekt, men veldig tankeløst. Synes uansett det er veldig rart å spørre noen man ikke kjenner veldig godt om å få låne en kjole, så tviler egentlig på om dette er sant. Anonymous poster hash: 8341b...864
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå