Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Her er det dessverre dobbeltmoral ute og går. Tidligere har det vært flere innlegg fra damer som ble bedratt, som var bitre på elskerinnen, sinte på dem, mens de tilga mannen. De fikk så ørene flagra her inne, flesteparten skrev at den single dama ikke har ansvar for noen og det er helt OK å ligge med en mann med samboer/kone og barn så lenge man er singel selv. At den bedratte dama måtte virkelig komme over det, og bli venninne med elskerinna hvis elskerinna er den nye stemoren til den bedratte dama sine barn. Men! Når man vurderer å gjøre akkurat det samme selv, så er man drittkjerring, syk, patetisk, stalker, tenk hva barna og foreldrene sier om det, du må være en bedre menneske, håper at karma kommer og biter deg i ræva for det du har gjort osv. Mens elskerinna til din mann er helt uskyldig og koselig skapning, for hun hadde sikkert følelser for mannen og kunne ikke noe for det! Jeg har selv blitt bedratt, og hele bygda holder med den "stakkars uskyldige elskerinnen som var sååå forelsket (kjerringa er 40 år og ingen fjortis lenger) i min mann at hun kunne noe for det, hun var så knust da han avviste henne og valgte familien, staaakkars". Mens jeg blir omtalt som egoistisk bitch som ikke lot mannen og elskerinna få være lykkelig sammen og "tvang ham" til å bli i familien, jeg er slem som ikke vil forsones med elskerinna og så videre. Jeg lurer på, leser folk selv her hva de skriver? (og før dere sier at det er forskjellige folk som skriver på forumet hele tiden så har det faktisk vært en rekke tilfeller der de samme personene som forsvarte elskerinner og kalte den bedratte dama patetisk som sier til en dame som vurderer forhold til gift mann her på forumet at hun er hore, drittkjerring og syk. Anonymous poster hash: b3b00...f18
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Merkelig folkeslag som bor i bygda di. Det vanlige der hvor jeg har bodd er at den som har blitt bedratt får støtten. Alle snakker dritt om de som har vært utro, men face to face er det ingen som tør å vise hva de står for. Da står og smiler og snakker og er såååå hyggelig..selv om de nettopp har snakket dritt med sint stemme om vedkommende. . . Anonymous poster hash: e5f69...bf5
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Jeg mener begge har skyld. Selvfølgelig den parten som allerede er i et forhold. Men også den parten som innlater seg med en som er "opptatt". Ganske enkelt fordi man VET at man sårer andre, evt kan ødlegge en familie. Kanskje det bare blir dråpen for et allerede skrantende forhold, men da kan man vel heller holde seg unna til bruddet er et faktum så blir det lettere for alle parter. I din situasjon HI, så mener jeg det står respekt av deg. Hvis jeg forsto deg riktig så prøver du å ta tak i forholdet og få det på rett kjøl igjen selv etter at mannen din virkelig har gjort en brøler. Jeg har vært i din situasjon og vet hva det koster, jeg håper virkelig han er tillitten verdig og at det går bra med dere. Forsoning med elskerinnen?? Har folk blitt gal?? ALDRI om jeg hadde blitt forsonet, aldri! Hun er ikke verdt driten under skoene mine og må reise til helvete og bli der for min del... Anonymous poster hash: 10524...77b
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Jeg mener begge har skyld. Selvfølgelig den parten som allerede er i et forhold. Men også den parten som innlater seg med en som er "opptatt". Ganske enkelt fordi man VET at man sårer andre, evt kan ødlegge en familie. Kanskje det bare blir dråpen for et allerede skrantende forhold, men da kan man vel heller holde seg unna til bruddet er et faktum så blir det lettere for alle parter. I din situasjon HI, så mener jeg det står respekt av deg. Hvis jeg forsto deg riktig så prøver du å ta tak i forholdet og få det på rett kjøl igjen selv etter at mannen din virkelig har gjort en brøler. Jeg har vært i din situasjon og vet hva det koster, jeg håper virkelig han er tillitten verdig og at det går bra med dere. Forsoning med elskerinnen?? Har folk blitt gal?? ALDRI om jeg hadde blitt forsonet, aldri! Hun er ikke verdt driten under skoene mine og må reise til helvete og bli der for min del... Anonymous poster hash: 10524...77b De mener at jeg må vokse opp, for elskerinna er en søt og hyggelig person som har gjort en feil (og fortsetter å gjøre feil ved å spre masse dritt om meg overalt og fremstille seg som et uskyldig offer). Kjerringa har aldri bedt meg om unnskyldning eller prøvd å ordne opp, likevel forventer folk at alle skal bare leke pent sammen som om ingenting har skjedd. Anonymous poster hash: b3b00...f18
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 HI, det er så godt å lese deg! Selv opplever i disse dager at en bekjent av mannen min som mener at jeg bør få meg et ordentlig knull av ham. Vi har vært flere ganger med han og familien. Jeg samarbeider med denne mannen. Konen hans har jeg gått på skole med han skylder på at hun er sjalu og tror at vi har hatt sex. Det er vist andre som tror det og Sa rett ut til ham at han er en tulling når han holder på slik. Har ikke hørt noe mer fra ham på ca en uke og ringer han så tar jeg ikke den tlf! Drittsekk! Anonymous poster hash: 0112e...89c
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Jeg mener at damer som BEVISST går etter opptatte menn trenger en oppvekker. Går de etter opptatte men og også legger en plan om hvordan de skal få mannen til og være utro ja da fortjener de virkelig det de får å de fortjener pes. Jada jeg vet at mannen har et ansvar med å si NEI, men når det kommer ei dame som legger alle kluter til for å få han i seng så er det lett å la seg friste ivertfall om det er alkohol med i bilde. Å jeg vet også om sånne damer som bevisst går etter gifte og opptatte menn og som splitter opp en familie, fatter ikke hvordan de har samvittighet til å gjøre noe sånt. Men hun ene jeg kjenner som gjør slikt går bevisst etter opptatte men hun vil bare ha det gøy og for henne handler det bare om sex, hun mener selv at hun har null ansvar ovenfor kona/dama/samboeren og evt barn. Og ja hun regelrett driter i kona. Slike damer fortjener karma Anonymous poster hash: 474a1...987
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Jeg mener at damer som BEVISST går etter opptatte menn trenger en oppvekker. Går de etter opptatte men og også legger en plan om hvordan de skal få mannen til og være utro ja da fortjener de virkelig det de får å de fortjener pes. Jada jeg vet at mannen har et ansvar med å si NEI, men når det kommer ei dame som legger alle kluter til for å få han i seng så er det lett å la seg friste ivertfall om det er alkohol med i bilde. Å jeg vet også om sånne damer som bevisst går etter gifte og opptatte menn og som splitter opp en familie, fatter ikke hvordan de har samvittighet til å gjøre noe sånt. Men hun ene jeg kjenner som gjør slikt går bevisst etter opptatte men hun vil bare ha det gøy og for henne handler det bare om sex, hun mener selv at hun har null ansvar ovenfor kona/dama/samboeren og evt barn. Og ja hun regelrett driter i kona. Slike damer fortjener karma Anonymous poster hash: 474a1...987 Denne dama har "fanget" mannen i en periode der han hadde kraftig depresjon, vi slet i forholdet og gikk til fastlege og terapi for å ordne opp. Så kom hun valsende, fremstilte meg som vanskelig bitch, og lovet ham gull og grønne skoger. Selvfølgelig HAN som ikke klarte å holde tingen sin i buksa, men han var så psykisk nedkjørt og så lei hele livet egentlig at han ikke var et vanskelig offer. Anonymous poster hash: b3b00...f18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå