Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset? Vil ha!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser velholdt og pent ut. Kjekt med kjøkkeninnredning helt opp til taket. Men det var dyrt for en så liten bolig, men det er beliggenheten som gjør det.

Anonymous poster hash: 6aa03...870
Skrevet

http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=47478547&searchclickthrough=true

Men det blir kanskje litt knapt økonomisk. Vi vet ikke helt om vi tør enda, men må bestemme oss temmelig fort! Vi ønsker oss virkelig dette, men vil ikke bo oss ihjel.

Anonymous poster hash: 2ec3e...6c1

At det blir knapt økonomisk vil jo si å bo seg i hjel.

Hadde aldri kjøpt noe dersom det ble knapt med penger

Anonymous poster hash: 5b5fa...5f6

Skrevet

Ser velholdt og pent ut. Kjekt med kjøkkeninnredning helt opp til taket. Men det var dyrt for en så liten bolig, men det er beliggenheten som gjør det.

Anonymous poster hash: 6aa03...870

Jeg synes ikke denne er liten, men mer enn stor nok. Ville ikke hatt noe større. Men ja, det er beliggenheten som gjør at den blir relativt dyr. Er nesten redd den går over takst også jeg..

Skrevet

Huset var fint det, men til den prisen? NO WAY!!

Anonymous poster hash: ba00e...3ee

Skrevet

Jeg er helt enig med de andre at det huset har en drøy pris pga beligheten. Ser i annonsen at leieinntekt på pratikant delen er på kr.8500 i måned ( som ikke er byggemeldt! En risiko å ta der). Det hjelder jo med ekstra inntekt, men igjen om dere leier den delen ut, så blir bo arelaet for deres del ganske knapt. Og dere trenger ikke noe mindre plass dersom det er unger i bildet.
Jeg personlig ville ha gått for et annet større hus enn det "knøttliten" der til den prisen. 

Anonymous poster hash: 0d331...5c2
Skrevet

Jeg ville aldri bosatt meg på ett så trafikkert og støyete sted.

Anonymous poster hash: 00e9d...7f2

Gjest cd0da
Skrevet

VELDIG dyrt i forhold til str. og det var veldig trangt siden de har valgt å ta det over 3 etasjer istedetfor å lage det litt bredere

Skrevet

Jeg likte huset godt. Men litt dyrt. Vi bor nå selv i noe tilsvarende, men vi har I tilegg dobbel garasje med loft og parkering til ca7-8 biler + vi har havutsikt og stor hage. Gangavstand til barnehage, skole, butikker osv. Men vi bor jo på "landet". Vi betalte 2,5 mill.

Anonymous poster hash: 03ab2...c78
Skrevet

6,5 mill for 129 kvadratmeter?No way!

Anonymous poster hash: cb81a...a43
Skrevet

Huset var virkelig ikke så superfint til å koste over 6mill!!! Hadde ALDRI kjøpt det.

Anonymous poster hash: b8948...d2d
Skrevet

Det var lite hus for pengene tenker jeg. Vårt hus kostet 4 millioner mindre, er mye større, like stor tomt, havutsikt, stor garasje osv . Ligger ikke i Oslo da , men ti min utenfor Bergen. Og i Oslo hadde jeg ikke ville betalt for å bo en gang , spesielt ikke nesten 7 millioner ! Tenk bare hvor mye det blir i mnd hvis renten bare stiger litt.

Anonymous poster hash: 17024...8ef

Gjest meg&mini
Skrevet

Sånn er prisen på Nordstrand, damer;)

Jeg synes det var fint. Ikke noe mer enn det dessverre. Nå blir det sikkert mye mer koslig når dere får gjort det til deres hjem:)

Jeg håper også du er glad i å vaske, for de flisene på badet kommer til å se fort skitne ut;)

Skrevet

Jeg synes det var fint. Ikke noe mer enn det dessverre. Nå blir det sikkert mye mer koslig når dere får gjort det til deres hjem:)

Jeg håper også du er glad i å vaske, for de flisene på badet kommer til å se fort skitne ut;)

Det er vel ikke helt innafor å kalle karlsrud for Nordstrand. Men det ligger i Nordstrand bydel ja. To vidt forskjellige ting, og helt klart ett salgstriks.

Skrevet

Nei, det er ikke glad i det hele tatt :P

Men badet var fint da!

Skrevet

Helt greit, men for lite for min del. Leste ikke så nøye, men hvis praktikantdelen er tatt med er det jo virkelig lite!

Skrevet

Syntes det var kjempefint. Men er ikke verdt det, hvis man må bo seg i hjel. Jeg bor i Drammen, og her får man et fint hus til 4 mill. Jeg bor selv i halvparten av tomansbolig, 120 m2, og den koster 2,5 mill.

Anonymous poster hash: a8c30...d73
Skrevet

Fint hus. Men Oberst Rohdes vei er fryktelig trafikkert, og særlig akkurat der sånn. Strengt tatt er det heller ikke nordstrand, så annonsen er misvisende. Ligger jo rett ved Karlsrud helsestasjon! Ville heller kjøpt tilsvarende i en av de utallige småveiene på det egentlige nordstrand. Er mye til salgs her oppe for tiden, og bygges en del nytt.

Gjest meg&mini
Skrevet

Det er vel ikke helt innafor å kalle karlsrud for Nordstrand. Men det ligger i Nordstrand bydel ja. To vidt forskjellige ting, og helt klart ett salgstriks.

Karlsrud er ikke så verst det heller:)

Skrevet

Fint hus, jeg likte det veldig godt pga. at det ser lyst og luftig ut. Alle dere som sier det er altfor dyrt; ja det er dyrt men dette er prisnivået i Oslo. Kan ikke sammenlikne deres egne hus til 2 og 3 mill som ligger andre steder i la det. Det er ikke bare å finne seg et større og billigere hus i Oslo dersom en ikke vil ha ei rønne fra 1930.

HI: jeg er ikke kjent i lokalmiljøet og vet ikke så mye om veien, trafikkstøy osv. Men om dere virkelig vil ha det og dere klarer en renteøkning de nærmeste årene kan det være et helt ok kjøp. Spør dere selv om det har plass nok til å bo i de neste 40 årene. Hvis ja; så er prisen faktisk ikke det viktigste så lenge dere klarer utgiftene med god margin.

Anonymous poster hash: 6f67c...125

Skrevet

Jeg tror det skal gå greit økonomisk, men jeg er litt skeptisk. Synes det er litt skummelt å ha så mye lån Vi vil klare det helt fint hvis renten holder seg slik den er nå, men det kan bli knapt om den stiger veldig (og det må vi vel regne med).

Jeg kjenner godt til Karlsud, har bodd der før ;) Men det er mange år siden, og jeg var egentlig ikke klar over at denne veien er så trafikkert, bodde ikke nær denne veien. 

Dette huset passer perfekt for oss, og jeg synes ikke det er lite, vi bor nå i ett knøttlite rekkehus på en annen kant av byen. Stor og fin uteplass også :)

Skrevet

Oberst Rohdes vei står vel kun stille på nattestid. Kan sammenlignes med ekebergveien, kanskje ikke fullt så ille. Fartsgrensen er 40, men det er det de færreste som respekterer. Alltid vært så glad for at barna ikke går i Obersten barnehage pga trafikken rett utenfor. Finn noe tilsvarende i en rolig gate.

Skrevet

Det var lite, kjedelig og dyrt.

Var ingen ting spesielt med det huset bare hvit og kjedelig.

Anonymous poster hash: fcfa3...390

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...