Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Åå merker jeg er sliten nå. Bruker ca 3 timer hver kveld på å få baby til å sovne. Etter nattmating er det samma greia igjen. Vil kun sove oppå meg og våkner når jeg legger ned. Jeg rekker ikke å sove noe mellom måltidene fordi ho sover oppå meg. Åssen gjør dere andre det? Bare legger babyen ned og så sovner den? Jeg gruer meg til hver kveld da dette styret begynner igjen! Babyen er 5,5 uke.. Anonymous poster hash: df8d1...2ac
☆☆☆ Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Ikkje anna å gjere enn å vente på at det går over.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #3 Skrevet 1. april 2014 Babyen din er 5 uker og har ikke noe døgn enda. Ikke styr og stress med å skulle lage et for den enda. Sov når babyen sover er mitt beste tips. Samsover du? Min erfaring er at babyer sover mye bedre inntil meg. Ammer og så sover babyen videre. Anonymous poster hash: 8abbf...2fc
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Legge babyen ned og så sover den? Hahahahahhah! Åneidu. Med første måtte vi sitte inne i mange timer før hun sovna. Lista vi oss ut, våkna hun. Mange kvelder ble tilbragt med pcn i fanget inne på rommet (hun sov "alene" i senga, men ville ha oss der). Nr 2 ville bare sove inntil. Han er nå 13 mnd, og enda må jeg ligge inntil ham i ca 30 min før han sovner, og enda er jeg inne ørten ganger ila en kveld fordi hna våkner. Når det er sagt- vi har aldri lagt ungene på soverommet når de var så små som 5 uker. Da har de enda vært i stua med oss til vi la oss selv, sovet på sofaen eller kost på fanget. Og så har de samsovet med oss lenge. Minsten sover enda på rommet vårt, i egen seng. For det første er det helt vanlig at de styrer mye om kvelden. For det andre er det helt normalt at en så liten baby vil sove inntil eller oppå mammaen sin. Dessuten er babyen din så liten at leggerutiner kan du ikke håpe på enda. Det du opplever er helt normalt.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #5 Skrevet 1. april 2014 Har prøvd å samsove. Det funka dårlig da vi hele tiden vekka hverandre ved den minste lyd. Har brukt å legge ho samtidig som meg rundt 23, men sovne gjør hun ikke før rundt 2. Så sover ho bare litt før ho våkner for mat. Altså ikke no søvn på meg. På dagtid sover hun maks 1 time av gangen med mindre vi triller tur. Da rekker jeg liksom ikke å få sovet noe. Ho hyler hvis jeg legger ho ned før ho har sovna skikkelig. Hi Anonymous poster hash: df8d1...2ac
Modesty Blaise. Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 (endret) Når hun var så gammel så var søvn på normale tider et fremmedord Var vi haldige så fikk vi henne i seng kl 01:00, frem til det var det håpløst. Vi kjøpte rett og slett et "babynest" som på ettermiddag og kveld sto i sofaen, også bar vi henne inn i vår seng med det. Hun spiste sånn ca annen hver time hele døgnet, så soving utover det var ganske så uaktuelt. I tillegg ville hun kun sove i vogna, ute på trilletur, om dagen. Så å sove inne på dagen for noen av oss var heller ikke aktuelt. Og det er det fremdeles ikke, selv etter 7 mnd.... Så for meg høres det ut som du har en ganske så normal baby, men hold ut, du får sove mer om noen mnd Og dette er forresten skrevet mens jeg sitter ute i en park og ser på knøttebøtt som sover, mens jeg heller i meg kaffe fra en medbrakt stooor termokopp Endret 1. april 2014 av Modesty Blaise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå