Gå til innhold

Trenger hjelp ang slanking!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner å bli frustrert... :/ Jogger tre ganger i uka (en dag 30 min, en dag med intervaller og en dag 45 minutter. Jeg spiser 1300-1500 kcal. Nå har jeg gjort dette i fire uker og gått ned bare en kilo :/ Det skal sies at jeg ikke har så mye jeg skal ha bort. Var 61 kilo, og skal ned til 55.

Jeg går på Venlafaxin mot angst 150mg, kan dette bremse vektnedgangen?

Noen andre som har vært borti dette, og kan gi noen råd? Har som mål å gå ned de siste fem kiloene innen sommeren :)

Anonymous poster hash: 4cf4f...4fc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

slenger meg på denne. Jeg har lav vekt selv, trener og spiser mindre, men går ikke ned et gram! har lagt på meg 4 kg etter at jeg begynte å trene, så jeg skjønner heller ingen ting. har trent i snart 3 mnd og tviler på at det er muskelmasse som fører til vektoppgangen. trener lite vekter, mest kondisjon.

Ang Venlafaxin, sjekk pakningsvedlegget, står det ikke noe om det der, så er det nok ikke de. Det pleier å stå på bivirkning om de kan gi vektoppgang.

Anonymous poster hash: 04dbd...882
Skrevet

Venlafaxin skal gi nedsatt appetitt, men vi er alle forskjellige så ikke godt å si.

Anonymous poster hash: be06d...f0b
Skrevet

Jeg sliter litt med det samme. Trener, holder meg til 1300 kcal daglig, men går ikke ned står så og si på stedet hvil. Men jeg går ned i cm, og har nok fått noe mer muskelmasse. Målet mitt er 59 kg nå er jeg 62.5. For 3 år siden gikk jeg ned fra 71 til 58 og det gikk lett uten noe trening, nå sitter de ekstra kosekg som støpt!

Tror vi må belage oss litt ekstra tid på å bli kvitt det siste, kroppen vil nok prøve å holde på det...

Anonymous poster hash: 2d2cb...c8c

Skrevet

enten må dere gå igjennom og se etter at dere faktisk spiser så lite som dere sier, eller så kan dere prøve å øke kcal til 1800. noen ganger reagerer kroppen ved å gå i dvale hvis energiinntaket er for lavt..

hvis ingen av delene ser ut til å fungere bør dere anskaffe pulsklokk(en slik med belte) slik at dere kan måle hvor mye dere forbrenner ved hvile og ved fysisk aktivitet. kan være dere har lavere forbrenning enn dere antar, og i det tilfelle vil 1300 kcal være for mye.. lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...