Gå til innhold

samboeren holder ikke ut lengere :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi hadde et godt sexliv før vi ble sammen. Han ga et langt forspill og vi kunne holde på lenge. Så ble vi sammen og det begynte å dabbe på sexlivet. Nå trenger jeg bare å nevne at det hadde vært godt med litt sex så er han helt klar. Men det går for han etter ett minutt og om jeg bare vil kose trenger jeg ikke ta av han klea engang. (Klager ikke på det, men) hvor ble det det gode vi hadde før vi ble et par?

Etter tre månder sammen fant jeg ut at han ofte hadde sex fysisk, over telefon og på skype og msn med andre helt til vi ble offesielt sammen.

Er det derfor han ikke holder ut lengre nå? Fordi han ikke får tømt seg oftere og kun med meg. ?

Han sier selv at når han ser meg naken, er jeg så deilig at han klarer ikke å holde seg. Han kan ikke skjønne noe annet å beklager seg. For det er ikke sex for meg lenger. Føler meg som en pose han kan tømme seg i så ferdig med det.

Anonymous poster hash: 3fd67...1c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan ikke gjøre noe lengre uten at det går for han. noen som kan hjelpe meg. jeg har til og med sagt til han at sexlivet vårt var bedre da han holdt på med andre, kanskje han sku begynt med det igjen. men det vil han jo ikke, og han vil ikke ta seg noen ronk heller for det er vist ikke noe godt for han lengre uten at jeg er med. så uansett så er det ingen alternativ. jeg kommer på som kan øke sexlysten. jeg har mista løsta så nå går vi uten. jeg gidder ikke kle av meg bare for og kle på meg igjen. jeg vil nyte det jeg også.

noen?

Skrevet

ingen som har en mening om dette? er det vanlig? har flere det slik?

Skrevet

Da får du runke ham en gang før dere begynner på ordentlig da. Så tar det forhåpentlig lenger tid før han kommer igjen. 

Og så må jo han legge inn en innsats også da.

Anonymous poster hash: bfb0b...e07
Skrevet

Da får du runke ham en gang før dere begynner på ordentlig da. Så tar det forhåpentlig lenger tid før han kommer igjen.

Og så må jo han legge inn en innsats også da.

Da får jeg den ikke opp igjen. Har prøvd. og det er like det samme om vi har sex igjen etterpå. Kan ha sex hver dag uten at det hjelper. :/

Skrevet

Men da lider han av prematur ejakulering. Det er jo en egen diagnose, som det finnes hjelp for.

Skrevet

Men da lider han av prematur ejakulering. Det er jo en egen diagnose, som det finnes hjelp for.

Enig!

Anonymous poster hash: c6a3f...d06

Skrevet

Hvis han lider av det. Er det noe som har begynt etter vi ble sammen. :/ for før kunne vi holde på i noen timer.

Skrevet

Det kan også være noe psykologisk, som man kan få hjelp for. Ta kontakt med lege og sexolog (eller hva enn det heter... sexterapeut?). Det er mulig å trene opp ejakueringsevnen, og det virker logisk for meg at et sånt problem kan oppstå når tid som helst i livet. 

Anonymous poster hash: 9a5dc...d46
Skrevet

Finnes også kondomer som reduserer føligheten, verdt å prøve.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...