Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #1 Skrevet 1. april 2014 Mannen og jeg har vært gift i mange år og sexlivet har etterhvert blitt ganske labert. Jeg har aldri klart å få orgasme uten å bruke vibrator på klitoris, men liker selvsagt sex uansett. Dette er noe han er klar over og vi har tidligere prøvd alt mulig for at jeg skal komme, men det går bare ikke. Med vibrator tar det ikke lange tiden før jeg kommer og jeg kan lett få 10-12 orgasmer alene. Problemet er at det virker som han ikke lenger bryr seg om å ha sex med meg. Han var veldig "på" tidligere og maste om sex til alle døgnets tider, men nå har vi bare sex hvis jeg påpeker at det er lenge siden sist og det er litt kjipt å føle at han gjør det som en slags plikt. Jeg tar nesten aldri initiativet til sex og nå lurer jeg på om han har gitt opp siden han ikke bryr seg. Jeg er nesten 100% sikker på at han ikke er utro siden dette har blitt sånn gradvis i løpet av de siste årene og forholdet ellers er trygt og godt. Jeg kunne selvsagt tatt initiativ til sex, men orker ikke å bli avvist i tilfelle det ligger noe annet bak. Noen tips til hva jeg/ vi kan gjøre og teorier om hva som kan være grunnen? Anonymous poster hash: 4473c...7eb
Nerdina Skrevet 1. april 2014 #2 Skrevet 1. april 2014 Hei, Det er veldig vanlig at vi damene ikke greier å få orgasme under sex. Det jeg ville prøvd var å finne ut om han har noen fantasier som du kunne tenke deg å prøve ut? Eller er det noe spesielt du liker å gjøre? Veldig ofte er det slik at om man husker forje gang man hadde sex som veldig pirrende så er det ikke lenge til neste gang man vil ha og blir opphisset av å tenke på det. Du kan forresten prøve orgasmekremer/oljer som hjelper veldig med å bli naturlig kåt og de gjør at man får lettere orgasme i tilegg til at de kan vare lengre! Denne i ultra er veldig god for meg ihvertfall: http://www.lekerforvoksne.no/products/on-lystolje-ultra Noe nytt og sexy undertøy kan også fort hjelpe Hva med å overaske han med en god BJ? Eller sex i sofaen eller på bordet? Avertil kan det hjelpe å gå litt ut fra soverommet og rutiner. Lykke til og håper dette kan hjelpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå