Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Jeg har aldri trodd på gjenferd og overnaturlige ting..Aldri har jeg opplevd noe som helst selv heller.. Men igår fikk jeg faktisk sjokk.. Igår natt la jeg meg ved 11 tiden. Mannen og baby sov. Hørte plutselig at dørhåndtaket i gangen (rett ved soverommet) gikk opp...jeg var så trøtt, tenkte ikke så mye på det og sovnet igjen.. Våknet senere av at soveromsdøren vår gikk opp..Jeg så en skikkelse som suste sakte gjennom rommet (så ut som en flyvende kappe rett og slett) Dagen etter fortalte samboeren (som heller aldri har merket noe som helst i sitt liv av slikt) at den natten hadde noen tatt han rundt beinet..ordentlig grep liksom..og dette fortalte han FØR jeg hadde sagt noe...tilfeldig?? Tviler.. Så ja..her ligger jeg med nattlampen på og får rett og slett ikke sove pga dette!! Har dere noen historier? Synes dette er veldig spennende nå som jeg har opplevd det selv! Anonymous poster hash: da6d6...ab3
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 1 april... -.- Anonymous poster hash: 896d3...faf
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Haha, det ante meg at noen skulle kommentere det..men dette er sant.. Skulle jeg ha kommet med en april spøk her på forumet hadde jeg nok dratt den litt lenger hihi Anonymous poster hash: a6fd9...c64
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Neppe paranormalt men føltes slik da.. Jeg våknet i søvnparalyse. Stirret rundt i rommet det jeg klarte og forbannet søvnparalysen som gjorde meg helt lammet. Plutselig hørte jeg et skikkelig "phhssss" og en iskaldt vind blåste på hodet mitt. Føltes som den iskalde vinden traff hodet på størrelse med en 5 krone. (ja hva man ikke får med seg!) Iskaldt! Og hørtes helt klart ut som en mann som blåste på meg! I ettertid har jeg lest at man kan hallusinere under søvnparalyse... hm...usikker jeg da... Anonymous poster hash: de65b...09e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Neppe paranormalt men føltes slik da.. Jeg våknet i søvnparalyse. Stirret rundt i rommet det jeg klarte og forbannet søvnparalysen som gjorde meg helt lammet. Plutselig hørte jeg et skikkelig "phhssss" og en iskaldt vind blåste på hodet mitt. Føltes som den iskalde vinden traff hodet på størrelse med en 5 krone. (ja hva man ikke får med seg!) Iskaldt! Og hørtes helt klart ut som en mann som blåste på meg! I ettertid har jeg lest at man kan hallusinere under søvnparalyse... hm...usikker jeg da... Anonymous poster hash: de65b...09e Synes det er "fasinerendes" at slikt går ann jeg 😂 men hørtes ganske creepy ut! Anonymous poster hash: a6fd9...c64
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 Da jeg var 8-9 år husker jeg at jeg lå i senga og var halvvåken mens jeg hørte mamma stelle rundt i hagen utenfor vinduet mitt. Jeg må ha sovnet igjen og litt senere våknet jeg til at jeg ble strøket på kinnet og over håret. Jeg lukket ikke opp øynene, men lå der og kjente på strykene. Da jeg stod opp spurte jeg mamma hvorfor hun hadde strøket på meg, hun så bare dumt på meg og lurte på hva jeg mente med det.. Anonymous poster hash: 37953...b39
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #7 Skrevet 1. april 2014 Jeg har opplevd mye "rart" men er egentlig veldig kritisk til slikt så prøver å ikke tro på det. En hendelse jeg syns er mest uforklarlig og ekkel er fra jeg var 19. Jeg våknet en natt av att brannalarmen går å løper ut i stua, der på en hylle står cdspilleren å brenner(nesten 1meter høye flammer) etter å ha tømt vann over å slukket åpner jeg verandadøren og vinduer får å lufte ut. Når sikten blir klar ser jeg att det er ingen grun til att den skulle brenne, den er helt ubrukt(2uker gammel) og ikke engang plugget i veggen. Hylla den står på å veggen den står inntil er helt uskadd, ikke så mye som litt sot engang og det er ikke noe vann nedover veggen og på gulvet. Eneste beviset på att det faktisk hadde skjedd var att det luktet brendt og cd spilleren var helt smeltet. Anonymous poster hash: 9e191...c2e
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. april 2014 #8 Skrevet 1. april 2014 Jeg hører vardøger. Men bare mamma sine.
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 Hører vardøger også Til tross for at jeg ikke tror på dem). Og så mistet jeg mannen min for et par år siden. Noen uker etterpå kom jeg plutselig til å tenkte på at det var så utrolig dumt at jeg hadde klart å miste den første ringen jeg fikk av ham - den hadde vært borte i minst halvannet år, og jeg hadde virkelig lett over alt etter den den gangen, men hadde måttet gi opp. Og nå tenkte jeg plutsleig på ringen igjen - det var jo ekstra trist at den fremdeles var borte, siden den var et kjært minne om ham.\ jeg nettopp hadde mistet. Samme kveld skulle jeg dra pysjamasen opp av en kurv med klær jeg har stående på badet. Og da spretter ringen opp i synet på meg og lander met et klirr på gulvet rett foran føttene mine. Den kurven hadde jeg endevendt den gangen ringen forsvant, tømt den for klær, snudd den på hodet, uten resultat, men nå bare fløy ringen nærmest opp av kurven, etter ås lang tid. Det var kanskje ikke overnaturlig, men faktisk veldig, veldig merkelig. Anonymous poster hash: 825bd...5a5
QueeenBeee Skrevet 1. april 2014 #10 Skrevet 1. april 2014 Har opplevd så mye at jeg bare må tro på spøkelser. Da jeg og samboern bodde i et gammelt hus her opplevde vi mye rart. Lillejenta vår var ca et år og vinket til noen i trappa. Ingen der. Lekte med noen om natta. Ingen der. Da vi fikk beskjed om at vi måtte flytte, begynte ting vi hadde pakket å falle i gulvet uten grunn, samboern våknet ene natta av at noen holdt rundt han. Hardt. Ingen der. Fottrinn fra gangen oppe, ingen der. Et annet gammelt hus snakket lille pia masse om han mannen i gangen. Samboern begynte nesten å lure på om jeg hadde besøk når han var borte som jeg ikke ville fortelle om, men når mannen i gangen plutselig var der (uten av vi så noen) samtidig som han var hjemme ble det bare eklere. Vi hadde vasket oss ut der i fra og jeg skulle se etter klokka til mamma. Jeg var den siste ut av huset, jeg var den eneste som hadde nøkkel og jeg hadde vasket stue gulvet rett før jeg dro, og da jeg kom tilbake lå det et digert glasskår midt på gulvet. Ingen aning hvor det kom fra. Da jeg var yngre bodde jeg forskjellige steder med en venninne. Føste huset var det nesten umulig å være ute på forr siden på kveldstid, men baksiden gikk helt fin. Følses som om noen ville jage oss bort fra forrsiden. Andre huset vi bodde i var en gammel butikk. Sønnen til butikkeigeren var liten da han døde og sønnen hevdet flere ganger at han så pappan i vinduet på loftet og mamman så skygger etter mannen på loftet. Moren til venninne min skjønnte ikke at vi klarte å bo der, de drev jo full butikk i butikk delen. Prating, blinging i dørklokka og klampring på kassaapratet. Kjelleren var verst, ikke en gang daværende kjæresten hennes som var en tøffing greide å gå ned i kjelleren alene, vi gikk sammen. En kveld vi hadde vasket en del klær og var på tur ned nte gang stoppet han i trappa og spurte om jeg hadde lukket døra til vaskerommet. Nei, han gikk jo opp siste. Vi lukket ALDRI den døra, den var kjempe tung så det hadde ikke kunnet vært trekken heller. Jeg var veldig natt menneske og brukte natta til å vaske kopper, tok meg en røyke pause sammen med en kompis og da vi satt ute så hørte vi at noen klirret med bestikket på kjøkkenet. Jeg flyttet ut og en annen venninne flyttet inn, da jeg kom på besøk fikk jeg en veldig ekkelt følelse med huset. Det var mørkt og dystert. Venninna mi sa at de "andre" ikke likte hun som flyttet inn nå. Så de prøvde å jage henne bort, men hun merket ingenting. Tredje plassen vi bodde følte jeg meg begglodd, spurte venninna mi og hun sa at det var bare en mann som var nyskjerring som sto å så på meg. Jeg bare henne be han om å gå bort, jeg ville sove. Hun ga beskjed og borte ble følelsen. Fjerde og siste huset vi bodde i var det noen/noe som gikk i trapppa. Daværende samboerene hennes hadde spurt om jeg var på do natta før. Nei, den tiden lå jeg og hørte på musikk, så jeg sov ikke en gang. Han hadde hørt noen som fikk fra 3. og ned i 1. romsterete nede også fikk opp igjen. Da vedkommene kom opp så han en skygge gå forbi lysstripen på soveromsdøren deres. En annen gang satt vi på stua, døren visa versa med rom døren deres og dørene lukket. Da satt vi å hørte på at noen gikk ned alle trappene, romsterte nede også gikk opp igjenn. Jeg sov på sofan den natten. Har mange flere ting jeg har opplevd, men dette ble langt nok =P
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #11 Skrevet 1. april 2014 Har opplevd så mye at jeg bare må tro på spøkelser. Da jeg og samboern bodde i et gammelt hus her opplevde vi mye rart. Lillejenta vår var ca et år og vinket til noen i trappa. Ingen der. Lekte med noen om natta. Ingen der. Da vi fikk beskjed om at vi måtte flytte, begynte ting vi hadde pakket å falle i gulvet uten grunn, samboern våknet ene natta av at noen holdt rundt han. Hardt. Ingen der. Fottrinn fra gangen oppe, ingen der. Et annet gammelt hus snakket lille pia masse om han mannen i gangen. Samboern begynte nesten å lure på om jeg hadde besøk når han var borte som jeg ikke ville fortelle om, men når mannen i gangen plutselig var der (uten av vi så noen) samtidig som han var hjemme ble det bare eklere. Vi hadde vasket oss ut der i fra og jeg skulle se etter klokka til mamma. Jeg var den siste ut av huset, jeg var den eneste som hadde nøkkel og jeg hadde vasket stue gulvet rett før jeg dro, og da jeg kom tilbake lå det et digert glasskår midt på gulvet. Ingen aning hvor det kom fra. Da jeg var yngre bodde jeg forskjellige steder med en venninne. Føste huset var det nesten umulig å være ute på forr siden på kveldstid, men baksiden gikk helt fin. Følses som om noen ville jage oss bort fra forrsiden. Andre huset vi bodde i var en gammel butikk. Sønnen til butikkeigeren var liten da han døde og sønnen hevdet flere ganger at han så pappan i vinduet på loftet og mamman så skygger etter mannen på loftet. Moren til venninne min skjønnte ikke at vi klarte å bo der, de drev jo full butikk i butikk delen. Prating, blinging i dørklokka og klampring på kassaapratet. Kjelleren var verst, ikke en gang daværende kjæresten hennes som var en tøffing greide å gå ned i kjelleren alene, vi gikk sammen. En kveld vi hadde vasket en del klær og var på tur ned nte gang stoppet han i trappa og spurte om jeg hadde lukket døra til vaskerommet. Nei, han gikk jo opp siste. Vi lukket ALDRI den døra, den var kjempe tung så det hadde ikke kunnet vært trekken heller. Jeg var veldig natt menneske og brukte natta til å vaske kopper, tok meg en røyke pause sammen med en kompis og da vi satt ute så hørte vi at noen klirret med bestikket på kjøkkenet. Jeg flyttet ut og en annen venninne flyttet inn, da jeg kom på besøk fikk jeg en veldig ekkelt følelse med huset. Det var mørkt og dystert. Venninna mi sa at de "andre" ikke likte hun som flyttet inn nå. Så de prøvde å jage henne bort, men hun merket ingenting. Tredje plassen vi bodde følte jeg meg begglodd, spurte venninna mi og hun sa at det var bare en mann som var nyskjerring som sto å så på meg. Jeg bare henne be han om å gå bort, jeg ville sove. Hun ga beskjed og borte ble følelsen. Fjerde og siste huset vi bodde i var det noen/noe som gikk i trapppa. Daværende samboerene hennes hadde spurt om jeg var på do natta før. Nei, den tiden lå jeg og hørte på musikk, så jeg sov ikke en gang. Han hadde hørt noen som fikk fra 3. og ned i 1. romsterete nede også fikk opp igjen. Da vedkommene kom opp så han en skygge gå forbi lysstripen på soveromsdøren deres. En annen gang satt vi på stua, døren visa versa med rom døren deres og dørene lukket. Da satt vi å hørte på at noen gikk ned alle trappene, romsterte nede også gikk opp igjenn. Jeg sov på sofan den natten. Har mange flere ting jeg har opplevd, men dette ble langt nok =P Grøss! Anonymous poster hash: 2f9ee...da2
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #12 Skrevet 1. april 2014 Ja, har opplevd det mange ganger i ulike former. Har blant annet en venn som går i transe, og blir besatt av døde mennesker som jeg har snakket med (også mine egne familiemedlemmer). Utrolig snålt og spennende med spiritisme!! Anonymous poster hash: 258db...474
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #13 Skrevet 1. april 2014 Men selv om man opplever dette...er det mulighet for at det bare er hjernen som "surrer med noe rart", og at vi kun føler det - og "tror" vi har sett/følt det?? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg synes det er helt SYKT om "døde" personer, engler osv faktisk finnes Anonymous poster hash: a6fd9...c64
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #14 Skrevet 1. april 2014 Men selv om man opplever dette...er det mulighet for at det bare er hjernen som "surrer med noe rart", og at vi kun føler det - og "tror" vi har sett/følt det?? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg synes det er helt SYKT om "døde" personer, engler osv faktisk finnes Anonymous poster hash: a6fd9...c64 Jeg og en til satt alene på et rom i et ellers folketomt og låst hus (vi hadde undersøkt hele huset, loft, kjeller, inni skap, under sofa/senger osv.). Gikk inn i et rom og låste døren fra innsiden, satte oss ned, hørte en lyd rett på utsiden av døren, begge så nøkkelen bli vridd rundt i låsen, dørhåndtaket gikk ned og døren åpnet seg 5-10 cm. Så helt stille. Ingen skritt som fjernet seg. Ingen der. Tror ikke vi begge innbilte oss det samme. Men fytti rakkern så redde vi var - jeg kikket ut i gangen, låste døren fra innsiden igjen og hoppet ut vinduet. Glad vi flyttet derfra Anonymous poster hash: 27275...176
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #15 Skrevet 1. april 2014 Men selv om man opplever dette...er det mulighet for at det bare er hjernen som "surrer med noe rart", og at vi kun føler det - og "tror" vi har sett/følt det?? Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men jeg synes det er helt SYKT om "døde" personer, engler osv faktisk finnes Anonymous poster hash: a6fd9...c64 Jeg og en til satt alene på et rom i et ellers folketomt og låst hus (vi hadde undersøkt hele huset, loft, kjeller, inni skap, under sofa/senger osv.). Gikk inn i et rom og låste døren fra innsiden, satte oss ned, hørte en lyd rett på utsiden av døren, begge så nøkkelen bli vridd rundt i låsen, dørhåndtaket gikk ned og døren åpnet seg 5-10 cm. Så helt stille. Ingen skritt som fjernet seg. Ingen der. Tror ikke vi begge innbilte oss det samme. Men fytti rakkern så redde vi var - jeg kikket ut i gangen, låste døren fra innsiden igjen og hoppet ut vinduet. Glad vi flyttet derfra Anonymous poster hash: 27275...176 Merkelig! selv om jeg var livredd som jeg skrev tidligere, vil jeg på en måte oppleve mer av dette...for det er jo utrolig spennende..! Har søkt masse på youtube, om filmer av "hendelser", men så leser jeg i kommentarfeltet at 99% sier det er fake Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal tro..man får vell bare vente til man dør.. 😱 Anonymous poster hash: a6fd9...c64
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #16 Skrevet 1. april 2014 Merkelig! selv om jeg var livredd som jeg skrev tidligere, vil jeg på en måte oppleve mer av dette...for det er jo utrolig spennende..! Har søkt masse på youtube, om filmer av "hendelser", men så leser jeg i kommentarfeltet at 99% sier det er fake Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal tro..man får vell bare vente til man dør.. Anonymous poster hash: a6fd9...c64 Det er jo spennende, men vanskelig å bevise/feste til film. Man vet jo aldri når det skjer. Det huset jeg snakket om skjedde det masse rart. Dører åpnet og lukket seg. Dører det ikke fantes nøkkel til, som fagfolk ikke greide å få opp (de sa de måtte ha brutt døren ut av rammen eller noe), åpnet og lukket seg. Viste seg senere at det hadde vært et mistenkelig dødsfall i det huset en god del år tidligere. Har bodd i hus hvor ting flyttet seg fra rom til rom uten at noen var hjemme. Jeg fant igjen noe i et rom jeg aldri hadde vært før, skulle inn for å vaske der for første gang, veldig støvete gulv, ingen spor i støvet. Det jeg hadde lagt på kjøkkenbordet (to etasjer mellom) dagen før eller tidligere på dagen (husker ikke lenger) hadde forflyttet seg til et rom som ikke hadde vært i bruk, og ingen kunne ha gått dit tingene lå uten å sette spor i støvet. Men, det huset var likevel "vennlig", det var ikke det første huset. Anonymous poster hash: 27275...176
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #17 Skrevet 1. april 2014 Merkelig! selv om jeg var livredd som jeg skrev tidligere, vil jeg på en måte oppleve mer av dette...for det er jo utrolig spennende..! Har søkt masse på youtube, om filmer av "hendelser", men så leser jeg i kommentarfeltet at 99% sier det er fake Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal tro..man får vell bare vente til man dør.. Anonymous poster hash: a6fd9...c64 Det er jo spennende, men vanskelig å bevise/feste til film. Man vet jo aldri når det skjer. Det huset jeg snakket om skjedde det masse rart. Dører åpnet og lukket seg. Dører det ikke fantes nøkkel til, som fagfolk ikke greide å få opp (de sa de måtte ha brutt døren ut av rammen eller noe), åpnet og lukket seg. Viste seg senere at det hadde vært et mistenkelig dødsfall i det huset en god del år tidligere. Har bodd i hus hvor ting flyttet seg fra rom til rom uten at noen var hjemme. Jeg fant igjen noe i et rom jeg aldri hadde vært før, skulle inn for å vaske der for første gang, veldig støvete gulv, ingen spor i støvet. Det jeg hadde lagt på kjøkkenbordet (to etasjer mellom) dagen før eller tidligere på dagen (husker ikke lenger) hadde forflyttet seg til et rom som ikke hadde vært i bruk, og ingen kunne ha gått dit tingene lå uten å sette spor i støvet. Men, det huset var likevel "vennlig", det var ikke det første huset. Anonymous poster hash: 27275...176 Åndenes makt neste? så skummelt/spennende! Anonymous poster hash: a6fd9...c64
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #18 Skrevet 1. april 2014 Merkelig! selv om jeg var livredd som jeg skrev tidligere, vil jeg på en måte oppleve mer av dette...for det er jo utrolig spennende..! Har søkt masse på youtube, om filmer av "hendelser", men så leser jeg i kommentarfeltet at 99% sier det er fake Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal tro..man får vell bare vente til man dør.. Anonymous poster hash: a6fd9...c64 Det er jo spennende, men vanskelig å bevise/feste til film. Man vet jo aldri når det skjer. Det huset jeg snakket om skjedde det masse rart. Dører åpnet og lukket seg. Dører det ikke fantes nøkkel til, som fagfolk ikke greide å få opp (de sa de måtte ha brutt døren ut av rammen eller noe), åpnet og lukket seg. Viste seg senere at det hadde vært et mistenkelig dødsfall i det huset en god del år tidligere. Har bodd i hus hvor ting flyttet seg fra rom til rom uten at noen var hjemme. Jeg fant igjen noe i et rom jeg aldri hadde vært før, skulle inn for å vaske der for første gang, veldig støvete gulv, ingen spor i støvet. Det jeg hadde lagt på kjøkkenbordet (to etasjer mellom) dagen før eller tidligere på dagen (husker ikke lenger) hadde forflyttet seg til et rom som ikke hadde vært i bruk, og ingen kunne ha gått dit tingene lå uten å sette spor i støvet. Men, det huset var likevel "vennlig", det var ikke det første huset. Anonymous poster hash: 27275...176 Åndenes makt neste? så skummelt/spennende! Anonymous poster hash: a6fd9...c64 Jeg har bare akseptert at det er mer mellom himmel og jord enn det vi kan bevise. Har opplevd mye mer også, kan av og til se "ånder" tydelig, men fortrenger det det meste av tiden. Har hatt en del rare opplevelser med å kunne beskrive personer som andre har vist meg bilde av senere osv. Har en venninne som åndenes makt ønsker å ha med seg - hun ser masse - men hun ønsker ikke, hun liker ikke at det blir underholdning av det. Anonymous poster hash: 27275...176
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #19 Skrevet 1. april 2014 Merkelig! selv om jeg var livredd som jeg skrev tidligere, vil jeg på en måte oppleve mer av dette...for det er jo utrolig spennende..! Har søkt masse på youtube, om filmer av "hendelser", men så leser jeg i kommentarfeltet at 99% sier det er fake Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal tro..man får vell bare vente til man dør.. Anonymous poster hash: a6fd9...c64 Det er jo spennende, men vanskelig å bevise/feste til film. Man vet jo aldri når det skjer. Det huset jeg snakket om skjedde det masse rart. Dører åpnet og lukket seg. Dører det ikke fantes nøkkel til, som fagfolk ikke greide å få opp (de sa de måtte ha brutt døren ut av rammen eller noe), åpnet og lukket seg.Viste seg senere at det hadde vært et mistenkelig dødsfall i det huset en god del år tidligere. Har bodd i hus hvor ting flyttet seg fra rom til rom uten at noen var hjemme. Jeg fant igjen noe i et rom jeg aldri hadde vært før, skulle inn for å vaske der for første gang, veldig støvete gulv, ingen spor i støvet. Det jeg hadde lagt på kjøkkenbordet (to etasjer mellom) dagen før eller tidligere på dagen (husker ikke lenger) hadde forflyttet seg til et rom som ikke hadde vært i bruk, og ingen kunne ha gått dit tingene lå uten å sette spor i støvet. Men, det huset var likevel "vennlig", det var ikke det første huset. Anonymous poster hash: 27275...176 Åndenes makt neste? så skummelt/spennende! Anonymous poster hash: a6fd9...c64 Jeg har bare akseptert at det er mer mellom himmel og jord enn det vi kan bevise. Har opplevd mye mer også, kan av og til se "ånder" tydelig, men fortrenger det det meste av tiden. Har hatt en del rare opplevelser med å kunne beskrive personer som andre har vist meg bilde av senere osv. Har en venninne som åndenes makt ønsker å ha med seg - hun ser masse - men hun ønsker ikke, hun liker ikke at det blir underholdning av det. Anonymous poster hash: 27275...176 Skjønner pappa døde da jeg var 5 år...og jeg fikk en "flashback" da jeg så skyggen...hvem vet......får se hva natten bringer (er 22 nå) HI Anonymous poster hash: a6fd9...c64
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #20 Skrevet 1. april 2014 Skjønner pappa døde da jeg var 5 år...og jeg fikk en "flashback" da jeg så skyggen...hvem vet......får se hva natten bringer (er 22 nå) HI Anonymous poster hash: a6fd9...c64 Håper du får en fredelig natt. Ikke alltid det er skummelt. Kan være at det er din pappa som kommer for å se på barnebarnet og sjekke at du har det bra med mannen. Min bestemor kom en gang til meg, først til en person som skulle gi meg beskjed om noe denne personen ikke visste, men som var viktig for meg, og så kom hun til meg. Så ikke alltid det er noe negativt Anonymous poster hash: 27275...176
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #21 Skrevet 1. april 2014 Jeg hører at noen går i gangen utenfor soverommet nå. Det er litt ekkelt. Siden jeg het at det ikke er noen der :/ Anonymous poster hash: f51a5...03f
Anonym bruker Skrevet 2. april 2014 #22 Skrevet 2. april 2014 Inatt merket jeg ingenting. HI Anonymous poster hash: a6fd9...c64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå