Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 http://www.floyd.no/kjoler/kjoler-selskapskjoler/kjole-leslie i bryllup... Anonymous poster hash: 51827...703
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Ojjjj.... Beklager altså, men den var grisestygg Anonymous poster hash: d3746...4e5
Gjest meg&mini Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 👎 Forferdelig. Kan umulig se fin ut på?
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Formløs og stygg. Prøvde den slik kjole for en stund siden siden den så lekkersmekker ut, men Fy f***, jeg har ikke ord for hvor stygg man faktisk kan se ut i en slik kjole Anonymous poster hash: b035c...8b7
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Om du liker den er den helt grei til bryllup. Jeg personlig synes den var skikkelig stygg over puppestellet Fargen var også litt blass og rar... Anonymous poster hash: 17f22...a2d
Anonym bruker Skrevet 1. april 2014 #9 Skrevet 1. april 2014 hadde ikke kjøpt den, rar farge Anonymous poster hash: 217e2...7a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå