Gå til innhold

denne kjolen da???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fin! :)

 

Anonymous poster hash: fb302...5c8

Skrevet

Ojjjj.... Beklager altså, men den var grisestygg :o

 

Anonymous poster hash: d3746...4e5

Gjest meg&mini
Skrevet

👎

Forferdelig. Kan umulig se fin ut på?

Skrevet

Formløs og stygg. Prøvde den slik kjole for en stund siden siden den så lekkersmekker ut, men Fy f***, jeg har ikke ord for hvor stygg man faktisk kan se ut i en slik kjole :P



Anonymous poster hash: b035c...8b7
Skrevet

Om du liker den er den helt grei til bryllup.

 

Jeg personlig synes den var skikkelig stygg over puppestellet ;)

Fargen var også litt blass og rar...



Anonymous poster hash: 17f22...a2d
Skrevet

Skjønner godt at den er satt ned 1200.- kr.

Skrevet

hadde ikke kjøpt den, rar farge



Anonymous poster hash: 217e2...7a6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...