Gå til innhold

Gå ned 8 kg sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan jeg klare det? Er 70 kg nå.. Ammer, men det hjelper ikke :-p

Anonymous poster hash: f18bc...259

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal vi slanke oss sammen? :)
Jeg veier rundt 70 kg og er 167 cm høy. Ønsker å gå ned til 60-63 kg før sommeren og vi reiser på ferie. Sålangt (4 uker i hardtrening) har jeg lagt på meg 3 kg, så nå veier jeg 73! Aldri vært så tungt, og kjenner jeg blir deprimert med tanke på at vi skal reise på ferie med mannens familie hvor absolutt ALLE er lange og slanke som flaggstenger!

Anonymous poster hash: d4d0d...866
Skrevet

Såklart, men da må du være streng med deg selv :)

Anonymous poster hash: 33c6a...878

Skrevet

Jeg veier rundt 70 kg og er 167 cm høy. Ønsker å gå ned til 60-63 kg før sommeren og vi reiser på ferie. Sålangt (4 uker i hardtrening) har jeg lagt på meg 3 kg, så nå veier jeg 73! Aldri vært så tungt, og kjenner jeg blir deprimert med tanke på at vi skal reise på ferie med mannens familie hvor absolutt ALLE er lange og slanke som flaggstenger!

Du vet at vektnedgang er minst 80% kosthold....? Prøv å gjør noen endringer der/minke inntaket så skal du se vekta går nedover :)

Anonymous poster hash: a1acd...ad1

Skrevet

Du vet at vektnedgang er minst 80% kosthold....? Prøv å gjør noen endringer der/minke inntaket så skal du se vekta går nedover :)

Anonymous poster hash: a1acd...ad1

Ja, det er jeg klar over, men har faktisk ikke endret noe bortsett fra at jeg har kuttet ut brød og begynt med havregrøt på morgenen istedenfor (havregryt, vann, eple og kanel- slik at det skal bli søtt så jeg slipper sukker). 

Skrevet

Jeg blir med! Jeg veier like under 65 og skal ned til 59-60 (er 167 høy).

Anonymous poster hash: f9b76...fc4
Skrevet

Jeg er med også!

Er 62 kg og skal ned til 52 kg så blir 10 kg her :)

-m-

Anonymous poster hash: e85bc...ed6

Skrevet

Jeg har satt meg som mål å gå ned 10kg innen august, for å være litt realistisk ;) Har gått ned 4 kg i løpet av ferbuar og mars, så går sakte med sikkert nedover. Trener annenhver dag, og har kuttet ut alt usunt i ukedagene. Deilig å se at det får resultater, selvom jeg såklart gjerne vil at det skal gå raskere :P 

Anonymous poster hash: edcfa...b4e
Skrevet

Jeg er også med! Er 169cm og 68 kg, skal ned til 60..

Anonymous poster hash: 4a172...490

Skrevet

jeg er også med!!! er 72 kg og skal ned til 55! Håper å være rundt 65 før sommeren ;) Hva om vi oppdaterer hver mandag eller noe slikt?

Hvilken trening gjør dere? 

Anonymous poster hash: a3816...25b
Skrevet

Ja, hver mandag er bra! Jeg har gått ned 0 kilo siden sist mandag, men hadde vel kanskje ikke begynt helt på ordentlig.

Jeg går turer, jogger pluss trener styrke.

Anonymous poster hash: f9b76...fc4
Skrevet

Her blir det trilleturer på 1 time +/- hver dag, pluss at jeg annenhver dag sykler ca 30 min på trimsykkel, og ca 30 min styrke. 

Anonymous poster hash: edcfa...b4e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...