Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Ka må ikkje vi kvinns gå igjennom! De der helv... hormonene kunne hvem som helst fått gratis av meg om ønskelig! Men seriøst, hvem har bestemt at vi enkelte dager i mnd skal suttre som en toåring i den verste trassalderen, for så og bli strålende fornøyd, før det atter igjen er tilbake i suttremodus. Oppå det hele, så ser en ut som en fjortis i trynet med kviser som tyter ut som tyttebær i høysesong og hår som har sett bedre dager, både på huet og andre steder! Trodde vi kvinner ble mer attraktiv med alderen jeg, men pr dags dato i mitt tjueniende år, så føler jeg meg som en ufyselig hormonell kjerring som freser som en katt til den stakkars mannen min! Jaja, i morgen kommer det sikkert et innlegg om hvor strålende alt rundt meg er, og hvor fantastisk alt er! Da er det forhåpentligvis de snille hormonene som har slått til :-) Anonymous poster hash: d09eb...dfe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå