Ugl@ ruger... Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 ...en skamklipt liten hund på gravidmagen. Mann og sønn har tatt vårklippen på bikkja. For et syn! Stakkar liten, men han er veldig myk å kose på da, halve hunden er jo borte. Et stk Yorkie med en svært ujevn " valpeklipp", godt jeg ikke driver med utstilling. Pose og sekk, baby i magen og " baby" på magen
☆☆☆ Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Å ja, svigerhunden (eit over hekken-møte mellom russisk bolonka og tibetansk terrier) blir maskinklipt innimellom. Og aldri er den finare og mjukare enn når den har ein litt kantete og amatørmessig sveis
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Kan ikke skilte med annet enn en katt som lider samme skjebne hvert år. Løvemanke og "støvler" beholdes. Han er rett og slett helt bedårende.
LanzaroteJenta Skrevet 1. april 2014 #4 Skrevet 1. april 2014 Hadde jeg gjort det på katten vår hadde han nok blitt mektig fornærmet. Her kan jeg til nød bade ham, men jeg må inn i dusjen sammen med han mens han klamrer seg fast til meg. Publikum er ikke ønsket. Han er en veldig privat pus
Ugl@ ruger... Skrevet 1. april 2014 Forfatter #5 Skrevet 1. april 2014 Dusje med katta? Høres ut som risikosport, hadde jeg prøvd å dusje med katta her i hus hadde jeg trolig sett ut som om jeg hadde blitt brukt som klorestativ etterpå.
LanzaroteJenta Skrevet 1. april 2014 #6 Skrevet 1. april 2014 He he. Ikke ofte det skjer, men noen ganger må det til. Han har gjort det siden han var bitteliten, så han vet ikke bedre. Stakkar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå