Gå til innhold

Gifte seg uten fest og "styr"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har giftet seg, enten her hjemme eller i utlandet, uten fest/stort selskap som kan fortelle litt om hvordan dere gjorde det? Jeg vil så gjerne gifte meg med den fine kjæresten min på en minneverdig og fantastisk måte, uten et dyrt selskap og uten all oppmerksomheten som jeg absolutt ikke ønsker rettet mot meg.... :)

Anonymous poster hash: 95f41...5ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi dro på tinghuset, hadde med oss et vennepar som vitner. Etter seremonien der gikk vi ut og spiste en god middag, sammen med vitnene. For oss var det den perfekte måten å gjøre det på, enkelt og greit :)

Skrevet

Jeg og mannen min giftet oss ved ambassaden i Lisboa, Portugal. Var bare oss to (ambassaden stilte med vitner). Vi synes det var perfekt for oss, intimt og personlig uten dill-dall. Var også en bonus å slippe å bruke mye penger på fest og styr, hadde nettopp kjøpt hus. Vi hadde en utrolig fin ferie samtidig :) Anbefales på det varmeste!

Skrevet

Giftet oss på tinghuset, bare vi to og hver vår forlover. Pent pynta alle sammen.  Ute og spiste etterpå. En helt perfekt dag for oss. Kostet oss ca 10 000,- alt inkludert. Akkurat passe.

Anonymous poster hash: 850d7...859
Skrevet

Vi giftet oss på tinghuset med 2 forlovere og 1 venn som vitne. Alle var pent kledde. Etterpå dro vi ut og spiste. Tror pris for alt kom på litt over 10000. Så fikk vi en natt på hotell av gjestene :) for oss var det enten slik vi gjorde det eller ett stort bryllup.

Skrevet

Vi reiste på ferie i 14 dager og kom hjem som gift, veldig fornøyd med det begge to.

Hadde bestilt tid på ambassaden og de stilte med vitner. Gikk til en lokal fotograf og tok noen bilder etterpå, også var vi ute og spiste en bedre middag før vi trakk oss tilbake til hotellrommet med litt sprudlevann og jordbær på sengen :)

Vi hadde en fantastisk ferie, og ble gift, uten noe som helst oppstyr. Ringte hjem til foreldrene våre og fortalte at vi hadde giftet oss, de ante ingenting på forhånd.

Anonymous poster hash: 20bdc...b42
Skrevet

Takk for svar, alle sammen:) hva trenger man å tenke på når man gifter seg i utlandet?

Anonymous poster hash: defeb...0aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...