Gå til innhold

Frykt for alt kroppslig..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt redd for alt som har med inngrep eller prøvetaking å gjøre. Celleprøve? :( Gruer meg selvom det er to år til... :( kommer til å svime av...

 

Blodprøver er et rent mareritt! Vaksiner også.. Absolutt alt som gir meg et snev av ubehag eller smerte får jeg helt angst for, får panikk.. Har vært gjennom vonde inngrep for en liten stund siden, og etter det er jeg redd for alt.

 

Jeg er redd for å bli redd, redd for ubehag og smerte. Og det er et problem siden jeg må ta celleprøve om noen år. Og siden jeg en gang i fremtiden må ta vaksiner og blodprøver.. Hvordan få bukt med angsten? Vet ikke om det går engang.

 

Anonymous poster hash: 5e0cc...daa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...