Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 Noen som har noen forslag til hva jeg kan ha som hentesett når mini kommer i juli? Føler det blir helt feil med strikkesett når det godt kan være 30 grader i skyggen på en fin dag. Har vårbarn fra før og følte det var mye lettere.. Vi vet ikke kjønn, så må vre noe som passer like godt til jente som til gutt,, Jo, bruker man sommerdrakter ol. på babyer som er så små eller bruker man vanlig tøy og holder de ute av varmen? Anonymous poster hash: 9e6c4...96a
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 hentetøy kan vel bare være noe du kjøper på butikken?og ja,hadde absolutt ikke kledd på en helt nyføst baby sommerklær,heller body og langbukse. Anonymous poster hash: 4d684...147
Gjest Sekretøsa Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 Min er født i juli i fjor, og dro hjem i strømpebukse og body med en sånn sommerdress over. Hadde teppe over han på vei ut og inn i bilen og, de er jo litt skjøre :-)
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Om det skal strikkes, så går det jo an å strikke i bomullsgarn i stedet for ull. Det er jo mye nydelig å få kjøpt også, i tynn strikk. Selv kjøpte jeg et kjempefint sett på Cubus i sin tid. Helt nyfødte bør ha langermet overdel, lange bukser og en tynn lue uansett hvor varmt det er egentlig. Anonymous poster hash: 3cf18...62c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå