Gå til innhold

Ny jobb og gruer meg sånn!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynner i morgen.... Først stresse avgårde for å levere barna også rett på jobb etterpå. Mannen er ikke hjemme. Hjelper ikke at jeg har fått høre fra flere at det er skikkelig dårlig miljø på arbeidsplassen... Fikk høre dette etter at jeg hadde takket ja til jobben. Huff og huff som jeg gruer meg... Er i utgangspunktet en type jobb som jeg hadde lyst på, men alltid skummelt å begynne en ny plass og spesielt redd for å bli tatt dårlig i mot etter det jeg har hørt... I tillegg er det fulltid og jeg er veldig spent på hvordan det går å kombinere fulltidsjobb med flere små barn... Vet jo at mange gjør det, men vi liker veldig godt å ha mulighet for korte dager innimellom og barna er vant til det... Jeg måtte bare si ja til 100% siden de var avhengig av det i jobben...

Anonymous poster hash: c48aa...ddb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelper å tenke positivt istedenfor å grue seg:) tenk så spennende med ny jobb, logistikken av barn kommer til å gå seg til kjempefint og blant kollegaer kommer du helt sikkert til å finne noen du trives med:)

Skrevet

Ta en ting om gangen. 

Ikke begynn å gruv deg til hvordan det blir å jobbe 100% akkurat i dag,det får tiden vise.kanskje går det greit?

Ikke tenk på arbeismiljøet akkurat nå,kanskje den du snakket med hadde opplevd det slik men ikke andre?Vi er alle forskjellige, så ikke tro at noen andre sitter med fasiten,det må du finne ut selv.

Stå opp tidlig i morgen, ordne alt du kan før du vekker barna og vær bevisst på å få en god start for alle sammen. Dra tidligere enn du trenger til barnehagen,sånn at du har ti minutter på å samle deg før du går inn til din nye arbeisplass.

Klart du gruer deg til noe du ikke kjenner!en heller prøv å gled deg,prøv å ha et åpent sinn, smil og vær imøtekommende,og tenk på at førsteinntrykket er veldig viktig.

Du er jo helt ny,du skal ikke klare alt på første dag,dette må du lære deg over tid!

Kjenner jeg er spent på din vegne,for jeg er også på søken etter ny jobb og kjenner jeg gruer meg ved å begynne med noe helt nytt!

Hvilken jobb skal du begynne i?

Anonymous poster hash: 40832...75a
Skrevet

Ta en ting om gangen. 

Ikke begynn å gruv deg til hvordan det blir å jobbe 100% akkurat i dag,det får tiden vise.kanskje går det greit?

Ikke tenk på arbeismiljøet akkurat nå,kanskje den du snakket med hadde opplevd det slik men ikke andre?Vi er alle forskjellige, så ikke tro at noen andre sitter med fasiten,det må du finne ut selv.

Stå opp tidlig i morgen, ordne alt du kan før du vekker barna og vær bevisst på å få en god start for alle sammen. Dra tidligere enn du trenger til barnehagen,sånn at du har ti minutter på å samle deg før du går inn til din nye arbeisplass.

Klart du gruer deg til noe du ikke kjenner!en heller prøv å gled deg,prøv å ha et åpent sinn, smil og vær imøtekommende,og tenk på at førsteinntrykket er veldig viktig.

Du er jo helt ny,du skal ikke klare alt på første dag,dette må du lære deg over tid!

Kjenner jeg er spent på din vegne,for jeg er også på søken etter ny jobb og kjenner jeg gruer meg ved å begynne med noe helt nytt!

Hvilken jobb skal du begynne i?

Anonymous poster hash: 40832...75a

Tusen takk! :) Det hjalp å høre. Skal jobbe på en skole... Masse lykke til med jobbsøking. Spennende tid.

Anonymous poster hash: c48aa...ddb

Skrevet

Prøv å tenke positivt :)

Det kan godt være du kommer godt overens med dine kollegaer.

Hvilket grunnlag har de som har uttalt seg om dette?

Gå inn med åpent sinn, vær deg selv, ikke overanalyser og tolke ting.

Lykke til :)

Anonymous poster hash: bf1d1...f9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...