Gå til innhold

Morslykke er...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir så glad for sånne hverdagslige ting som:

At 3 åringen vil lese bok for lillebror på 6 mnd. Og før det igjen ga hun han grøt og vann.

At hun underholder sulten lillebror med grimaser og å riste på hodet. Å få høre den herlige latteren til dem begge da varmer mitt morshjerte.

Kunne fortsatt i det uendelige men dette var eksempler fra vår siste time før legging.

Hva med dere?:)

Anonymous poster hash: de446...eec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et døgn på hotell, ALENE.

Anonymous poster hash: 12126...6b7

Skrevet

Når ettåringen kommer løpende på sine korte bein, ustødig men ivrig mot meg bare jeg har vært på do, vasket tøy etc., overlykkelig over å se meg.
Når hun vil sitte litt på fanget, om bare i 5 sekunder, for litt kos/boklesing. 
Når hun lager grimase, og synes det er kjempemorsomt, og enda morsommere om jeg hermer eller kommer med nye uttrykk! 
Det er morslykke! 

Anonymous poster hash: 57852...256
Skrevet

Når storebror på 13 og lillebror på 7 ler og leker sammen, og jeg ligger på sofaen og hører på :D

Blir skikkelig glad når de har det så fint sammen til tross for aldersforskjellen ;)

Anonymous poster hash: 26891...208
Skrevet

Når lillesøster på 10 mnd sitter storøyd og ser på størebrødere på 4 og 7 år som leker sammen med henne.
Når 7 åringen løfter lillesøster og later som han kjører fly med henne og hun hikster av latter.

Når  4 åringen hver morgen kommer skinnende som ei sol ut fra soverommet, blid som ei lerke og smiler og ler.

Når alle tre leker sammen og mor bare kan ligge på sofaen og høre på

Anonymous poster hash: 7b360...28d
Skrevet

Når jeg ved kløktig bruk av omvendt psykologi lurer til meg kos og nuss på kinnet fra travle gutten vår - "haha, mamma, jeg kyssa deg! Næænænænæænæ!"

:)

Skrevet

Når vesla mi kommer krabbende i ekstase, tar tak i buksebeinet mitt og vil opp til mamma <3

Og når hun gliser bredt når jeg henter henne etter en dupp.

Anonymous poster hash: 2222e...f68

Skrevet

Det nydelige gliset etter dupp ja :-) <3

Anonymous poster hash: 2a033...1f4
Skrevet

Å våkne til ett kjempesmil hver eneste morgen:D

Anonymous poster hash: 44a88...182

Skrevet

Å høre en søt liten stemme rope "advendtsnarr" når far lures på morgenen 1.april:)

Anonymous poster hash: b8783...9be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...