Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #1 Skrevet 31. mars 2014 var på gyn.undersøkelse for litt siden, og fikk brav i posten nå. det står det: "ved undersøkelsen hos meg ble det tatt en celleprøve fra livmorhalsen som viser at det foreligger forandringer i cellene, og det bør taes en kontrollprøve" kjenner jeg fikk lettere angst her... noen fler som har hatt celleforandring?? hvordan gikk det???? Anonymous poster hash: 74538...75e
Kristin92 Skrevet 31. mars 2014 #2 Skrevet 31. mars 2014 Jeg har også hatt det. Er inne til kontroll hver 6.måned, og får alltid beskjed om å komme tilbake hver halvår fordi det stadig er forandringer. Er ikke noe jeg tenker så mye over, da jeg vet de følger med på det og jeg får oppfølging
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #3 Skrevet 31. mars 2014 det skal sies at jeg har en genfeil som heter brca1. jeg har allerede fjernet brystene og skal fjerne eggstokkene om to år. jeg hadde 80% sjangs til å få brystkreft, og har rett over 70% sjangs til å få eggstokkreft... HI Anonymous poster hash: 74538...75e
skyblue Skrevet 31. mars 2014 #4 Skrevet 31. mars 2014 Jepp, lettere panikk her da jeg fikk beskjed :/ Men jeg fjernet livmortappen og alt gikk bra. Det ordner seg, bra de følger med
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #5 Skrevet 31. mars 2014 Ja. Tok prøver hos fastlegen som viste celleforandring. Måtte inn på sykehuset og tok utvidete prøver. Alt gikk bra, celleforandring skyldtes en infeksjon etter fødselen så var ikke kreft. Falsk alarm. Men ventetiden og uvissheten var ille. Er det kort tid siden du har født? Anonymous poster hash: 025ee...5d9
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #6 Skrevet 31. mars 2014 Ja. Tok prøver hos fastlegen som viste celleforandring. Måtte inn på sykehuset og tok utvidete prøver. Alt gikk bra, celleforandring skyldtes en infeksjon etter fødselen så var ikke kreft. Falsk alarm. Men ventetiden og uvissheten var ille. Er det kort tid siden du har født? Anonymous poster hash: 025ee...5d9 det er snart 5 år siden jeg fødte nr to... HI Anonymous poster hash: 74538...75e
MrsMilla Skrevet 31. mars 2014 #7 Skrevet 31. mars 2014 Ikke noe å bekymre seg over :-) Jeg hadde alvorlige celleforandringer og ble konisert. Alt gikk veldig greit, og så helt fint ut etterpå. Er gravid nå, og det går også helt fint. Det fine med celleforandringer i livmorhalsen er at problemet kan skjæres bort uten mye om og men, med 95% friskmelding etterpå.... Har ikke hatt noen problemer i etterkant.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #8 Skrevet 31. mars 2014 dytter denne i håp om flere svar... Anonymous poster hash: 74538...75e
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2014 #9 Skrevet 31. mars 2014 og forige mensen varte i 10 dager, det gjør den aldri... (pleier å være mellom6-7 dager) og jeg har en veldig slimete utflod. blank, tykk og veldig slimete. og masse! noen ganger med litt bodspor i... kan nesten se ut som slimproppen HI Anonymous poster hash: 74538...75e
Kokken 81 Skrevet 31. mars 2014 #10 Skrevet 31. mars 2014 Var inne å fikk samme beskjed som du. Fjernet en cm av livmorhalsen. Kontroll hver 6 mnd. Dette er 6 år siden. Alt vel Barn nr 2 på vei. Dette er rimelig vanlig. Skyldes hpv virus. Går nok helt fint dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå